اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

مبلّغین ویژه قشر محروم جامعه نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با وجود تعداد بسیاری مبلّغ، مبلّغین ویژه قشر محروم جامعه نداریم.

مبلّغین ویژه قشر محروم جامعه نداریم

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه رسالت تبلیغات اسلامی تمام عرصه‌های تبلیغی را دربر می‌گیرد، اظهار داشت: یکی از این عرصه‌ها آموزش زبان برای مبلّغان در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه یک مبلّغ، تبلیغ در تمام عرصه‌هاست، افزود: در استان اصفهان در حدود 30 هزار ناشنوا وجود دارد که به عنوان یک مبلّغ موظفیم در این عرصه نیز وارد شویم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این مطلب اضافه کرد: از آنجا که انتقال مفاهیم، واژه‌های دینی و احکام به ناشنوایان دشواری‌های خاص خود را دارد و دقت بیشتری را طلب می‌کند، باید به سمت تخصصی شدن این رشته حرکت و راه حلی برای این مشکل پیدا کرد.

وی یکی دیگر از عرصه‌های تبلیغ را برای اقشار محروم دانست و تصریح کرد: متأسفانه با وجود مبلّغین بسیاری که در استان و کشور مشغول به فعالیت هستند، متأسفانه مبلّغین ویژه این قشر نداریم.

ارزانی با بیان اینکه اقشار محروم جزو قشر آسیب‌پذیر جامعه هستند، تأکید کرد: ما به عنوان یک مبلّغ نباید اجازه دهیم دیگران با تبلیغات سوء اعتقادات این قشر از مردم مورد هدف داده و مسائل اعتقادی این را به سخره بگیرند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول