اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته صورت پذیرفت

انجام 81 مأموریت توسط 115 استان همدان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از انجام 81 مأموریت توسط 115 استان همدان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

انجام 81 مأموریت توسط 115 استان همدان

اکبر غیاث امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت مرکز 115 استان همدان طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: روز بیست ‌و ششم فروردین‌ ماه تعداد 32 مأموریت توسط این مرکز در استان انجام شد که 31 مورد آن شهری و یک مورد نیز جاده‌ای بوده است.

وی افزود: از مجموع 31 مأموریت شهری انجام شده در روز بیست‌ و ششم فروردین‌ ماه، شش مصدوم حوادث تصادفی به بیمارستان منتقل شده که در این روز مورد فوتی و درمان در محل نداشتیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: در بیست‌ و هفتم فروردین ‌ماه تعداد 49 مأموریت توسط مرکز 115 استان انجام شده که 46 مأموریت از این تعداد شهری و سه مورد نیز جاده‌ای بوده است.

وی تصریح کرد: از مجموع 46 مأموریت شهری انجام شده در بیست و هفتم فروردین، شش مأموریت تصادفی داشتیم که بر این اساس هشت مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.

غیاث افزود: بر اساس انجام 40 مأموریت غیر تصادفی شهری در استان همدان در روز بیست‌ و هفتم فروردین، 19 مصدوم به بیمارستان منتقل شد و یک مورد درمان در محل نیز صورت گرفت.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در روز بیست‌ و هفتم فروردین ‌ماه تعداد دو نفر فوتی داشتیم که قبل از رسیدن آمبولانس به محل فوت کرده بودند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول