اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد

تداوم بارش باران در خوزستان تا فردا

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از تداوم بارش‌های باران در خوزستان تا ابتدای وقت فردا خبر داد و گفت: بارش‌ها کاهش می‌یابد.

تداوم بارش باران در خوزستان تا فردا

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تداوم حضور سیستم فعال و ناپایدار بسته و بریده‌ لایه میانی جو همانگونه که انتظار می‌رفت باعث تداوم وضعیت بارندگی طی امروز در استان خوزستان گردید که انتظار می‌رود در ساعات آینده تدریجاً از میزان فعالیت آن کاسته شود.

وی تأکید کرد: آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری بعضاً همراه با بارندگی و رعد و برق گاهی توأم با وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول درباره شرایط آب و هوایی خوزستان خاطرنشان کرد: وضعیت هوا، قسمتی ابری تا تمام ابری همراه با مه یا مه رقیق جهت باد، جنوب غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب شرقی سرعت باد، 15 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 45 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی تأکید کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با 30.6 و دهدز با 10.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

وی افزود: حداکثر دمای اهواز به 26 و حداقل به 17 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول