اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت آینده

آسمان همدان بارانی است

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان گفت: طی 24 ساعت آینده آسمان استان همدان نیمه‌ابری در برخی نقاط تمام ابری همراه با بارندگی، وزش باد و گاهی رعد و برق است.

آسمان همدان بارانی است

نادر پیرتاج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: آسمان اغلب شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بوده است.

وی گفت: طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش باران مربوط به شهرستان ملایر به میزان 30 میلی‌متر و کمترین میزان بارش نیز مربوط به شهرستان اسدآباد یا یک میلی‌متر تشخیص داده شده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: میزان بارش باران در تویسرکان سه میلی‌متر، در نهاوند هشت میلی‌متر، در کبودراهنگ 9 میلی‌متر، در رزن دو میلی‌متر، فامنین 12 میلی‌متر، در قهاوند 17 میلی‌متر و در بهار 9 میلی‌متر بوده است.

به گفته وی، میزان بارش باران در فرودگاه همدان نیز 12 میلی‌متر و در داخل شهر همدان نیز 20 میلی‌متر برآورد شده است.

پیرتاج تأکید کرد: بارش سال زراعی امسال همدان تا به امروز 260 میلی‌متر بوده که نسبت به سال قبل 35 درصد رشد را نشان می‌دهد و نسبت به بلندمدت نیز از رشد سه درصدی برخوردار است.

وی بیشترین میزان بارش سال زراعی امسال از مهرماه تاکنون در استان را مربوط به اسدآباد دانست و ابراز داشت: میزان بارش در این شهرستان 314 میلی‌متر بوده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: کمترین میزان بارش سال زراعی نیز مربوط به شهرستان کبودراهنگ با 220 میلی‌متر تشخیص داده شده است.

وی با بیان اینکه گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به قهاوند با 15 درجه بالای صفر بوده است، ابراز داشت: کبودراهنگ نیز سردترین نقطه استان بوده که دمای آن هفت درجه بالای صفر ثبت شده است.

پیرتاج در پایان سخنانش در ارتباط با وضعیت جوی استان طی 24 ساعت آینده گفت: طی این مدت آسمان استان نیمه‌ابری در برخی نقاط تمام ابری همراه با بارندگی، وزش باد و گاهی رعد و برق است که احتمال بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول