اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

کمترین دغدغه را در حوزه بهداشت و درمان داریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیلم گفت: یکی ازحوزه‎هایی که در شهرستان کمترین دغدغه را در آن داریم مجموعه بهداشت و درمان است.

کمترین دغدغه را در حوزه بهداشت و درمان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس ماشاالله احمدی صبح امروز در جمع تیم مدیریتی شبکه و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان دیلم اظهار داشت: با مدیریت خوب و تلاش مجموعه کارکنان بهداشت و درمان شهرستان زمینه رضایتمندی مردم و مسئولان استانی و شهرستانی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم مورد رضایت مردم و مسئولان است.

احمدی بیان کرد: با تصویب لایحه خدمات هیئت امنایی در سال جدید کارکنان زحمتکش بهداشت و درمان به حقوق و مزایای خود می‎رسند.

فرماندار گفت: امسال با موافقت شرکت نفت تفاهم نامه‎ای بین فرمانداری و شرکت نفت فلات قاره بهرگان برای پوشش پروازهای رایگان داخلی برای پزشکان غیربومی و پرسنل بهداشت و درمان شهرستان منعقد می‎شود.

وی ادامه داد: امسال 50  درصد اعتبار مورد نیاز برای پروژه‎های عمرانی در بخش بهداشت و درمان در کمیته برنامه‎ریزی شهرستان تصویب خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیریت شبکه، زیرساخت‎های لازم برای احداث درمانگاه‎های تخصصی، توسعه فضای بیمارستان، ساخت مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه (س) و آزمایشگاه مواد غذایی را فراهم کرده است.

فرماندار دیلم گفت: فرمانداری نیز برای تکمیل اعتبار مورد نیاز اقدامات و پشتیبانی مالی لازم را انجام می‎دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز در این نشست گفت: با تمام تلاش و کوشش مدیریت و پرسنل زحمتکش بیمارستان و استفاده از تمامی فضای فیزیکی بیمارستان ضریب اشغال تخت به 30 درصد و میانگین بستری به 9/1 روز به ازای هر تخت رسیده است.

عبدالحسین ناصری افزود: دو پزشک متخصص داخلی و اطفال به طور مقیم در شهرستان خدمات مورد نیاز را به همشهریان ارائه می‎کنند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 8 هزار نفر به پزشکان متخصص دوره‎ای مراجعه کرده‎اند.

ناصری تصریح کرد: با پیگیری‎های فراوان و همت خیرین نیکوکار دیلمی استفاده از اعتبارات استانی توانستیم تمامی آمبولانس‎های بیمارستان را به دستگاه ونتیلاتور و تجهیزات مراقبت‎های ویژه (ICU) مجهز کنیم.

رئیس شبکه بهداشت دیلم یادآور شد: با تجهیز آزمایشگاه بیمارستان به دستگاه‎های مورد نیاز کلیه آزمایشگاه‎های تخصصی سطح یک و دو در شهرستان انجام می‎شود.

ناصری بیان کرد: با مجموعه اقدامات انجام شده بار مراجعه به آزمایشگاه بیمارستان در سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.

ناصری ادامه داد: با حمایت رئیس دانشگاه و فرماندار و همکاری شرکت گاز گچساران امیدورایم شاهد آغاز عملیات احداث ساختمان اورژانس جاده‎ای بی بی حکیمه و جذب نیروی متخصص باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری 2 هزار و 100 کلاس آموزش گروهی برای گروه‎های هدف جامعه، انجام سه هزار و 619 بازدید بهداشت محیطی از اماکن بهداشت محیط از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته به شمار می‎رود.

وی، جمع‏آوری بیش از 470 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، تولید 195 گزارش خبری در روابط عمومی شبکه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی به یونیت‎های دندانپزشکی از مختصر فعالیت‎های شبکه درسال گذشته است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول