اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری از فردا بارانی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: یک سامانه بارشی از روز چهارشنبه آسمان این استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد که به دنبال آن بارش متناوب باران و تگرگ را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

آسمان چهارمحال و بختیاری از فردا بارانی می‎شود

شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: میزان بارش‎های جوی در این استان از نخستین روز مهرماه سال 90 تا پایان امروز 22 فروردین 377 میلی‌متر ثبت شده است که این میزان بارش‌ها در مقایسه با میانگین بلندمدت دوره مشابه 17 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: ثبت 377 میلی متر بارش در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش نشان می‌‎دهد.

پارسا از فعالیت یک سامانه بارشی جدید از فردا چهارشنبه 23 فروردین ماه در این استان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری یک سامانه بارشی جدید در سطح استان فعالیت شود که با فعالیت این سامانه بارشی برای روزهای پنج شنبه و جمعه بارش متناوب باران، ورزش باد، رعد و برق و در برخی از نقاط بارش تگرگ را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به دمای مناطق مختلف این استان در 24 ساعت گذشته، گفت: دمای اردل حداقل هشت درجه، حداکثر 22 درجه سانتی‌گراد، بروجن حداقل سه درجه، حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد، صمصامی حداقل شش درجه و حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد، سامان حداقل هشت درجه و حداکثر 22 درجه سانتی‌گراد، فارسان حداقل چهار درجه و حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد، لردگان حداقل هشت درجه و حداکثر 24 درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

وی ادامه داد: دمای شهرکرد حداقل دو درجه سانتی‌‎گراد و حداکثر 21 درجه سانتی‌گراد، شلمزار حداقل پنج

درجه و حداکثر 22 درجه سانتی‌گراد، کوهرنگ حداقل دو درجه و حداکثر 17 درجه سانتی‌گراد، فرخشهر حداقل چهار درجه و حداکثر 21 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

پارسا سردترین منطقه استان در 24 ساعت گذشته را شهرکرد با دو درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: در این مدت لردگان با دمای 24 درجه سانتی‌گراد بالای صفر نیز گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/ح20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول