اکبر لطفی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: با اجرای مرحله دوم طرح مدام، دانشآموزان آملی تمام امور مدرسه از اداری، آموزشی و خدماتی را بر عهده داشتند.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت دانشآموزان در امور مدرسه گفت: اجرای طرح مدام موجب درک متقابل دانشآموز و معلم و افزایش تأثیر آموزش و تأکیدات مدیران و معاونان در دانشآموزان میشود.
لطفی افزود: تمرین مدیریت موجب افزایش اعتماد به نفس و بروز توانمندی فردی و آمادگی برای مراحل بالاتر مدیریتی در سطح اجتماع میشود.
مدیر آموزش و پرورش آمل تصریح کرد: آمل نخستین شهر در مازندران در اجرای طرح مدام و پایهگذار این طرح بوده است.
لطفی گفت: دانشآموزان برترین گروه هدف آموزش و پرورش هستند و تمام طرحهای آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت تحصیلی دانشآموزان است.
وی تاکید کرد: طرح مدام بهترین عرصه تجربه و بهترین میدان نقد عملکرد آموزشی و پرورشی توسط دانشآموزان است.
مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به درخشش دبیران این شهرستان در مسابقات آزمون آنلاین تصریح کرد: در آزمون آنلاین معارف اسلامی علی کشاورز رتبه نخست استان و پنجم کشور و محمدرضا طاهرزاده رتبه دوم استان را به دست آوردند.
وی بیان کرد: در آزمون زبان انگلیسی لیلا بابائی منتخب استان شدند و به مرحله کشوری راه یافت.
انتهایپیام/آ30