اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثروت نفت باید به دست همه مردم برسد

دولت مصمم به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: ثروت نفت باید به دست همه مردم برسد و بر همین اساس دولت مصمم است مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را تا پایان فعالیت خود اجرا کند.

دولت مصمم به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع مردم شهرک شهید بهشتی تبریز خاطرنشان کرد: یکی از این تحرکات انقلاب مصر و سقوط دیکتاتوری این کشور بود که در واقع حافظ منافع نظام سلطه در منطقه به شمار می‌رفت و اکنون مصر در مرحله انتقال قدرت به انقلابیون است.

وی با اشاره به موضع غرب در قبال حوادث سوریه افزود: آمریکا می‌خواهد شکست ناشی از سقوط حاکم مصر را با ساقط کردن حکومت سوریه جبران کند که با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا این اقدام، در جهت جلب نظر لابی‌های صهیونیست نیز قلمداد می‌شود.

بیگی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای و راهبردی تبدیل شده است، به کارشکنی‌های آمریکا در موضوع فناوری هسته‌ای جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: با وجود این توطئه‌ها امروز جمهوری اسلامی به قابلیت‌های بالایی در این عرصه دست پیدا کرده و دستاوردهای هسته‌ای ایران یک شکست دیگر برای نظام سلطه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به عقب‌نشینی رئیس جمهور آمریکا از مواضع خود بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به حضور نیافتن مردم در انتخابات امیدوار بودند لکن نتیجه انتخابات غیر از این بود و این موضوع در تغییر مواضع آنها و پذیرش ادامه مذاکرات هسته‌ای مشاهده شد.

بیگی در ادامه با اشاره به اظهارات برخی افراد در خصوص لزوم مذاکره با آمریکا، این اظهارات را اقدامی به نفع آمریکا دانست و افزود: فردی که این موضوع را مطرح کرده توجه ندارد که تعیین سیاست خارجی جمهوری اسلامی در اختیار مقام معظم رهبری است بنابراین چه هدفی از مطرح شدن این اظهارات می‌تواند داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: مقام معظم رهبری با اشراف بر نیاز ملت ایران این شعار را مطرح کردند و تحقق این موضوع همانند شرایط جنگ، یک تکلیف برای همه مردم، مسئولان و تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه اقتصادی از جمله مسکن مهر و هدفمندی یارانه‌ها افزود: سیاست دولت احمدی‌نژاد این است که ثروت نفت باید به دست همه مردم برسد و بر همین اساس دولت مصمم است مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را تا پایان فعالیت خود اجرا کند.

بیگی با بیان اینکه دولت، دلگرم به پشتوانه مردمی است، اظهار داشت: مشی دولت جمهوری اسلامی گفتگوی رو در رو با مردم و آگاهی از مشکلات آنان است تا منابعی که در اختیار داریم موجب باز شدن گرهی از مشکلات مردم شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول