اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مازندران خبر داد

افزایش بودجه دانشگاه مازندران در ۲ سال گذشته

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه مازندران گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در مدت دو سال گذشته، بودجه دانشگاه مازندران نسبت به سال‌های قبل رشد چند برابری داشته است.

افزایش بودجه دانشگاه مازندران در ۲ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد احمدپور ظهر امروز در دیدار با دبیران انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه مازندران با بیان اینکه دانشگاه محلی برای بارور شدن توانمندی‌های دانشجویان است، ابراز داشت: برای تحقق این کار باید اعتبار و بودجه لازم را جذب کرد.

این مسئول هدف بنیادی فعالیت‌های انجمن‌های علمی تربیت کادری مبتکر، خلاق و کارآفرین برای اداره امور نظام عنوان کرد.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در این برنامه بیان داشت: از آنجایی که اداره کشور به شما سپرده می‌شود لازم است تا با حضور در فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی تجارب ارزنده‌ای کسب کنید.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه مازندران نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه مازندران، جزء نخستین دانشگاه‌هایی بوده که دارای معاونت فرهنگی مستقل شده، گفت: تا قبل از تفکیک نیز فعالیت‌های فرهنگی در اولویت‌های مسئولان ارشد دانشگاه بوده است.

محمدعلی کریمی با اشاره به وجود 32 انجمن علمی دانشجویی و 16 کانون فرهنگی و اجتماعی و هنری در دانشگاه مازندران از انجمن‌ها به عنوان تشکلی فراگیر و پویا یاد کرد و افزود: انجمن‌های علمی انگیزه خوبی برای تولید علم و پیشرفت‌های علمی در دانشگاه دارند، لذا نیاز است تا ارتباط و تعامل خود را با صنعت و اجتماع برقرار و ارتقاء بخشند.

وی متذکر شد: توقع این است که تحرک و خیزش علمی بیشتری به صورت فراگیر و با دامنه و وسعت بالاتری در این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر و منتخب استان صورت پذیرد.

در پایان این نشست نیز دبیران انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و هنری به ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول