اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

دخالت بیگانگان در سوریه پذیرفتنی نیست/کشورهای عربی در زمین دشمن بازی نکنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دخالت کشورهای بیگانه در امور سوریه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

دخالت بیگانگان در سوریه پذیرفتنی نیست/کشورهای عربی در زمین دشمن بازی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: آمریکا و غرب قصد دارند خط مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را متزلزل سازند و از همین رو در کشور سوریه توطئه‌آفرینی می‌کنند. 

وی افزود: ایران مقتدرانه پشتیبان دولت بشار اسد بوده  و دخالت هیچ بیگانه‌ای را در امور این کشور نمی‌پذیرد همچنان که مقام معظم رهبری در دیداری که با اردوغان داشتند مواضع جمهوری اسلامی را به روشنی بیان کردند و بر پذیرفتن هر طرح آمریکایی در مسئله سوریه خط بطلان کشیدند.

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: این ذلت کشورهای عربی است که در زمین دشمن بازی کرده و در جهت منافع آنان گام بر می‌دارند.

نمازی در ادامه به نشست کشورهای 1+5 با نماینده ایران که قرار است 26 فروردین در استانبول ترکیه برگزار شود نیز اشاره کرد و گفت: این جلسه پس از مدت زیادی که غربی‌ها به مذاکره با ایران تن نمی‌دادند برگزار می‌شود و دلیل آن هم مشاهده اقتدار ملت ایران در عرصه‌هایی چون راهپیمایی 22 بهمن و حماسه انتخابات 12 اسفند است.

این مسئول در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: این نامگذاری نشان می‌دهد مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان نظام اسلامی، آینده و تمام توطئه‌های استکبار را به خوبی شناسایی کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه کاشان افزود: سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا این است که باید آنقدر فشار اقتصادی به جمهوری اسلامی وارد کرد که ملت ایران خسته شود و همانطور که در قیام وال‌استریت شهروندان آمریکایی در برابر کاخ سفید قیام کردند ملت ایران نیز به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها در برابر دولت و نظامشان بایستند.

وی خاطرنشان کرد: ایرانی باید کالای ایرانی مصرف کند و هیچ جوانی در ایران نباید بیکار بوده و هیچ سرمایه‌دار ایرانی نباید خارج از ایران سرمایه‌گذاری کند و بایستی با یک همبستگی ملی در این خصوص پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دولتمردان واشنگتن در قبال ملت ایران بدهیم.

نمازی که پس از چندین هفته کسالت جسمی توانسته بود در جمع نمازگزاران کاشانی حاضر شود با قدردانی از ملت ایران برای حضور حماسی در انتخابات 12 اسفند از برخی بداخلاقی‌ها و همچنین خرج بعضی هزینه‌های گزاف در امر انتخابات انتقاد کرد و اتحاد گروه‌ها و اقشار مختلف را با برگزاری جلسات دوستانه خواستار شد.

این مسئول همچنین با تبریک روز ارتش اقدام حضرت امام خمینی(ره) نسبت به حفظ  عناصر متعهد این نیروی باصلابت را نشانه درایت امام راحل قلمداد کرد.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول