اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استانداری فارس خبر داد

اختصاص 13 میلیارد به خرامه

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: در سال جاری 13 میلیارد تومان در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، کشاورزی، بهداشت و زیرساخت به شهرستان خرامه اختصاص پیدا می‌کند.

اختصاص 13 میلیارد به خرامه

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین‌ صادق‌عابدین بعد از ظهر امروز در جمع مردم خرامه اظهار داشت: راه کربال – خرامه نامناسب است که در صورت امکان عریض و در غیر این صورت بهسازی می‌شود که در همین زمینه نیز بهسازی راه شیراز - خرامه نیز توسط دستگاه‌های ذی‌ربط مورد کارشناسی و در دستور کار قرار می‌گیرد.

مقام ارشد استان فارس اضافه کرد: در این راستا برق‌رسانی به شهرک صنعتی خرامه انجام شده و گازرسانی و آبرسانی نیز در دست اجرا است که امید داریم با انجام زیرساخت‌ها، توسعه صنعتی این شهرستان و مشکلات آن برطرف شود.

استاندار فارس بیان کرد: فارس در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نظر کیفی و کمی رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده و مشارکت حداکثری و چشم‌گیر مردم این استان موجب برتری از نظر کمیت و انتخاب افراد اصلح، برتر، تحصیل کرده و خدمتگزار مردم ارتقای کیفیت انتخابات را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: 18 نماینده فارس با نگاه ملی و استانی فرصت خوبی برای این استان هستند که می‌توانند با حضور در هیئت مدیره مجلس و ریاست کمیسیون‌ها اعتبارات خوبی را برای فارس جذب کنند.

صادق‌عابدین بیان کرد: افتخار دولت نهم کمک به محرومان، هدفمندی یارانه‌ها و تخصیص منابع ملی به مناطق محروم است و اقدامات دولت نهم و دهم نسبت به سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

مقام ارشد استان فارس خاطرنشان کرد: در سال گذشته هیچ‌ یک از روستاهای خرامه دارای گاز نبوده‌اند اما در دولت نهم و دهم 10 روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و گازرسانی به شش روستای دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: شهرستان خرامه در حال حاضر دارای 18 خانه بهداشت است.

استانداری فارس تصریح کرد: در صورت اجرائی کردن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به فارس گام بلندی در توسعه این استان برداشته می‌شود.

در ادامه امام جمعه شهرستان خرامه گفت: استان فارس بهترین انتخابات مجلس از نظر کیفی و کمی را داشته است.

وی افزود: سال تولید ملی تهدیدی برای دشمنان انقلاب است و این امر نوید یک پیشرفت بزرگ را می‌دهد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول