اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه صدمین سفر استانی رئیس‎جمهور و هیئت دولت

دستاوردهای دولت در چهارمحال و بختیاری به نمایش درمی‌آید

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت‌محور در این استان در آستانه صدمین سفر استانی رئیس‎جمهور و هیئت دولت خبر داد.

دستاوردهای دولت در چهارمحال و بختیاری به نمایش درمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه و جشنواره اظهار داشت: همزمان با انجام صدمین سفر استانی رئیس‎جمهور و هیئت دولت به استان‏های مختلف کشور، جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی در این استان برگزار می‎شود.

وی تأکید کرد: دولت عدالت‌محور با اجرای طرح سفرهای استانی اقدامی ماندگار را در تاریخ ثبت و فاصله بین مردم با مسئولان را به صفر رساند.

عنابستانی افزود: با توجه به سفرهای متعدد رئیس‏جمهور و هیئت دولت به استان‏ها و مصوب شدن طرح‎های گسترده و بزرگ در بخش‏های مختلف، دستگاه‏های اجرایی بایستی هنرمندانه فعالیت‌های دولت را معرفی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه استانی دستاوردهای سفرهای دولت، جشنواره صدمین سفر استانی رئیس جمهور، در مشهد مقدس برگزار می‎شود.

وی گفت: در این جشنواره هر یک از استان‎ها در غرفه‎ای به ارائه و معرفی دستاوردهای سفر دولت به استان خود می‎پردازد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اقدامات دولت عدالت‌محور را در این استان ماندگار برشمرد و گفت: اهداف دولت‎های نهم و دهم مهرورزی، عدالت‌محوری، رشد و تعالی کشور در تمامی زمینه‎ها و خدمت به مردم بوده است.

وی تأکید کرد: انعکاس فعالیت‎ها و دستاوردهای سفرهای رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان‎ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

قربانی اهداف برگزاری جشنواره صدمین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان‎ها را توسعه، تعمیق و اطلاع‌رسانی هوشمندانه در افکار عمومی و انعکاس فعالیت‌های دولت برشمرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بایستی فعالیت‎ها در ابعاد مختلف مانند تهیه فیلم، عکس، گزارش و غیره به نحو مطلوب معرفی شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره و نمایشگاه کمتر از یک ماه آینده برپا خواهد شد، افزود: در چهارمحال و بختیاری هم در زمینه مسکن مهر، صنایع بزرگ و مادر، اجرای طرح‎های کشاورزی، تولید و خدماتی کارهای بزرگی شده که قابل انعکاس به مردم است.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول