اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان همدان:

36 درصد از جمعیت استانی زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان همدان گفت: 604 هزار نفر در استان همدان تا پایان سال 90 زیر پوشش بیمه قرار دارند که 36 درصد از جمعیت استانی را شامل می‌شود.

36 درصد از جمعیت استانی زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند

محمد عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: چندین کار شاخص در سال 90 انجام شد که از آن جمله می‌توان به افتتاح دو شعبه اقماری قروه درجزین و شهر صالح‌آباد اشاره کرد.

وی افزود: با افتتاح این دو شعبه، دیگر لازم نیست که بیمه‎شدگان قروه به شهرستان رزن و بیمه‌شدگان صالح‌آباد به شهرستان بهار مراجعه کنند بلکه می‌توانند در شهر خود خدمات بیمه‌ای دریافت کنند.

مدیرکل تأمین‌ اجتماعی استان همدان دومین کار شاخص در سال 90 را افتتاح درمانگاه اسدآباد دانست و بیان داشت: این درمانگاه اختصاصاً برای بیمه‌شدگان اسدآباد افتتاح شد و تمام خدمات درمانی که در درمانگاه ارائه می‌شود برای بیمه‌شدگان مستمری‌بگیر به صورت رایگان است.

وی ادامه داد: اضافه شدن 4 هزار و 500 نفر از کارگران ساختمانی به خانواده تأمین اجتماعی از دیگر اقدامات مهمی بود که در سال گذشته توسط سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت.

عسگری تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در سال 90 شروع شده و در سال 91 نیز پیگیری خواهد شد اضافه کردن 18 هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی استان است.

وی یادآور شد: کسانی که زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی بوده‌اند و پوشش بیمه‌ای نداشتند با قراردادی که بسته شده جزو بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی به شمار می‌آیند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ابراز داشت: تا پایان سال 90 تعداد بیمه‌شدگان اصلی 200 هزار نفر است که با احتساب خانواده‌ها 604 هزار نفر در استان همدان تا پایان سال 90 زیر پوشش بیمه قرار دارند که 36 درصد از جمعیت استانی را شامل می‌شود.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی 25 هزار نفر نیز مستمری‌بگیر استانی شامل بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده را زیر پوشش دارد.

عسگری گفت: در حال حاضر حدوداً 523 نفر از هنرمندان و نویسندگان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند.

وی اظهار کرد: تعداد بیمه‌شدگان مشاغل آزاد نیز 14 هزار و 35 نفر است که زنان خانه‌دار و کارکنان دادگستری را نیز شامل می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: 861 نفر از طلاب و روحانیون نیز تا پایان سال 90 زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول