اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 34 دفتر پیشخوان دولت صورت می‌گیرد

ارائه خدمات میراث فرهنگی فارس به مراجعان

خبرگزاری فارس: بخشی از خدمات قابل واگذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در 34 دفتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود.

ارائه خدمات میراث فرهنگی فارس به مراجعان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس عصر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این خدمات مربوط به چهار حوزه و معاونت میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و سرمایه‌گذاری است که در 34 دفتر خدمات ارتباطی به مراجعان ارائه می‌شود.

فریدون فعالی در تشریح این خدمات گفت: امور تشکیل پرونده برای متقاضیان ایجاد تأسسیات و موسسات گردشگری، تشکیل پرونده متقاضیان تسهیلات سرمایه‌گذاری، درخواست تسهیلات مشاغل‌خانگی، صدور مجوزهای صنایع‌دستی، امور مربوط به متقاضیان دریافت نشان مرغوبیت (مهر اصالت) آثار صنایع‌دستی، از جمله این امور است.

این مسؤل اضافه کرد: همچنین صدور اعلامیه تأسیس کارگاه صنایع‌دستی، صدور مجوز بند «ب» دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، صدور پروانه بهره‌برداری مراکز اقامتی و پذیرایی، صدور کارت مدیریت مراکز اقامتی و پذیرایی، صدور کارت راهنمای گردشگری، درخواست تمدید پروانه بهره‌برداری مراکز اقامتی و پذیرایی نیز توسط این دفاتر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: درخواست مرمت ابنیه تاریخی، تشکیل پرونده متقاضیان ایجاد مناطق نمونه گردشگری و تحویل مجوزهای صادره به متقاضیان نیز از جمله امور 16 گانه‌ای است که در دفاتر خدمات پیشخوان دولت به مراجعان ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه مستقیم آن‌ها به اداره کل نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس ادامه داد: دفاتر خدمات ارتباطی و پستی که این خدمات را ارائه می‌دهند در 34 نقطه از شهر شیراز در میدان شهرداری، بلوار مدرس، میدان شاهزاده قاسم، چهار راه زندان، بلوار زرهی، میدان قصردشت و بلوار نصر قرار دارند.

وی دیگر دفاتر را در بلوار پیرنیا، بلوار مدرس، شهرک سعدی، خیابان قاآنی، بلوار سیبویه، شهر جدید صدرا، بلوار شهید دستغیب، خیابان کریم‌خان‌زند، بلوار ابیوردی، بلوار هفت‌تنان و چهارراه شریف‌آباد اعلام کرد و گفت: همچنین دفاتری نیز در بلوار میرزای شیرازی، 30 متری سینما سعدی، بلوار پاسداران، دروازه قصاب‌خانه، تقاطع بلوار سیاحتگر واقع شده‌اند که آمادگی ارائه این خدمات را به مراجعان دارند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول