اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره سلامت در مدارس دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشنواره سلامت در مدارس دشتستان برگزار شد.

جشنواره سلامت در مدارس دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان معاون شبکه بهداشت و درمان دشتستان بعد از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: جشنواره سلامت در واقع با هدف ارتقای سلامت دانش‌آموزان در چند آموزشگاه دشتستان از جمله آموزشگاه ریحانه دهقاید برگزار شده است.

مصیب برهان افزود: امروز توجه به سلامت و بهداشت افراد از مهم‌ترین مسایل در جوامع پیشرفته است و باید برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه بیماری تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: رشد شاخص‌های بهداشتی در دشتستان نسبتا خوب بوده و امیدوار هستیم در تمام شهرها و روستاها شاهد بهبود وضعیت باشیم.

معاون شبکه بهداشت دشتستان با اشاره به اینکه تغذیه سالم در سلامت افراد نقش مهمی را ایفا می‌کند تصریح کرد: سوء تغذیه یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی و اقتصادی در بسیاری از جوامع است.

برهان بر ارتباط با آگاهی از تغذیه سالم و نقش آن در دوران سالمندی به ویژه میان دختران که نقش مادران آینده را خواهند داشت تاکید کرد.

وی اذعان داشت: استفاده از شیر و فرآورده‌های آن برای رشد بدن بسیار مهم است و در دوران سالمندی از پوکی استخوان و عوارض دیگر در بدن جلوگیری می‌کند.

مدیر آموزشگاه ریحانه میز هدف از برگزاری این جشنواره را توجه دادن دانش‌آموزان به ویژه دختران به غذاهای سنتی و سالم عنوان کرد.

سرکار خانم کمالی افزود: دانش‌آموزان باید با رعایت نکات بهداشتی به سمت سالم‌سازی فضای جامعه حرکت کنند.

در این آموزشگاه همچنین نمایشگاهی به مناسبت هفته سلامت برپا شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول