اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

اهالی گرمی محل اجرای مسکن مهر را خارج از محدوده شهری می‌دانند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی با انتقاد از متقاضیان مسکن مهر گفت: اهالی این شهرستان محل اجرای مسکن مهر گرمی در شهرک ولیعصر را جزو محدوده شهر گرمی محسوب نمی‌کنند.

اهالی گرمی محل اجرای مسکن مهر را خارج از محدوده شهری می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در همایش مدیران عامل تعاونی های مسکن مهر گرمی اظهار داشت: ما با تلاش فراوان زمینی را در شهرک ولیعصر گرمی در نظر گرفتیم که شایسته است متقاضیان مسکن مهر خود را با شرایط سازگار کنند.

وی با بیان اینکه مسکن مهر یکی از عنایت‌‌های ویژه دولت برای خانه‌دار کردن همه مردم است، افزود: مردم ما نیز باید با سازگاری با مکان‌های مشخص شده مسکن‌های خود را تحویل گرفته و بیش از این درد اجاره‌نشینی را تحمل نکنند.

فرماندار شهرستان گرمی تحویل مسکن در حال تکمیل به متقاضی به شرط پرداخت اقساط و تکمیل پروژه با هزینه متقاضی و نیز تحویل زمین با فونداسیون آماده و احداث مسکن توسط متقاضی را دو راه حل برای مشکل مسکن مهر این شهرستان ذکر کرد.

صحرایی یادآور شد: فونداسیون‌های اجرا شده برای احداث چهار واحد در نظر گرفته شده و از استحکام بالایی برخوردار هستند و متقاضیان می‌توانند به اداره مسکن و شهرسازی گرمی مراجعه کنند.

وی گفت: اهالی گرمی شهرک ولیعصر (عج) محل اجرای مسکن مهر را جزو شهر گرمی محسوب نمی کنند در حالی که در صورت استقبال متقاضیان شاهد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قائم مقام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل  نیز در این همایش اظهار داشت: به رغم توفیق پروژه‌های مسکن مهر در مناطق مختلف استان ضعف آورده شخصی متقاضیان موجب رکود مسکن مهر در شهرستان گرمی شده است.

هوشنگ دشتی با اشاره به این که توفیق پروژه‌های مسکن مهر در مناطق مختلف استان در سایه استقبال و مشارکت مالی متقاضیان حاصل شده بر لزوم تقویت و تکمیل آورده شخصی متقاضی توسط مسئولان و اعضای تعاونی‌های مسکن مهر گرمی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مسکن مهر یکی از طرح‌های موفق دولت است و بر این اساس برای خانه‌دار شدن هر متقاضی علاوه بر زمین رایگان 200 میلیون ریال وام بدون سپرده نیز تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پروژه مسکن مهر گرمی به مساحت 25 هزار متر مربع و شامل 174 واحد در شهرک ولیعصر (عج) گرمی در حال اجرا است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول