اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

جمهوری اسلامی از مرز تهدیدات سیاسی عبور کرده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، گفت: جمهوری اسلامی از مرز تهدیدات سیاسی عبور کرده است و توطئه‌های استکبار دیگر راه به جایی نخواهد برد.

جمهوری اسلامی از مرز تهدیدات سیاسی عبور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: روند متعالی و آرمان‌های متقن و استوار نظام مقدس اسلامی موجب شده است که خط مشی جمهوری اسلامی در برابر خط مشی جبهه استکبار بوده و همواره توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان را خنثی نماید.

وی افزود: در طول سه دهه اخیر نظام مقدس اسلامی با روندی معین به سوی فتح قله‌های عظیم اقتدار و خودباوری پیش رفته است و در این راستا نیز با رهبری‌های عالمانه امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته است با کنترل منابع زیرزمینی و خدادادی خویش دست بیگانگان را بر تسلط بر شریان‌های اقتصادی کشور کوتاه نماید.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: استکبار جهانی همواره برای تسلط بر جوامع اسلامی و مستضعف جهان اهدافی همچون تسلط بر منابع زیرزمینی و استثمار این ملت‌ها را دنبال کرده و از رسیدن آنان به فناوری‌ها و علوم پیشرفته جلوگیری می‌کند.

علیخانی افزود: جمهوری اسلامی از مرز تهدیدهای سیاسی عبور کرده و به عنوان کشوری مستقل توانسته است دست بیگانگان را بر منابع زیرزمینی خویش کوتاه کرده و منافع استکبار جهانی را مورد تهدید قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و پیشروترین نظام در جهان توانسته است ضربات و زخم‌های بسیاری را بر پیکره استکبار وارد کرده و همواره در این مسیر گام بردارد و به عنوان الگوی استقلال‌طلبی، عزت‌ و اقتدار در جهان مطرح باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از این مهم ناراحت و پریشان هستند که چرا جمهوری اسلامی بدون نیاز کارشناسان و دانشمندان آنان و با تکیه بر توان داخلی جوانان خویش به سوی فتح قله‌های عظیم علم و فناوری گام برداشته‌ است.

علیخانی افزود: همین موج بیداری اسلامی و از بین رفتن پایگاه‌های استکبار جهانی در بین ملت‌های اسلامی و آزادی‌خواه دنیا همگی نشأت گرفته از نقش الگویی جمهوری اسلامی در جهان بوده و جبهه استکبار را مشوش کرده ‌است.

وی در ادامه اظهار داشت: توجه به مباحث فرهنگی و هویت‌بخش در جامعه از جمله اولویت‌هایی است که برای تقویت روحیه خودباوری در بین اقشار مختلف جامعه مؤثر بوده و در سازمان بسیج هنرمندان نیز با تکیه بر توان فعالان فرهنگی و هنری استان می‌تواند در این مسیر نقش‌آفرینی نماید.

علیخانی با تقدیر از خدمات سامان احمدی مسئول اسبق سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان افزود: با توجه به نامه‌ای از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر مشغله کاری وی و به دلیل مسئولیت‌های گوناگون نامبرده این مسئولیت علی‌رغم نیاز مجموعه بسیج هنرمندان از وی به یکی دیگر از نیروهای خدوم استان واگذار شد.

وی خاطر نشان کرد: امید است در مدیریت جدید سازمان بسیج هنرمندان استان نیز از تجربیات مسئول اسبق سازمان و اعضای شورای استانی و فعالان این عرصه به نحو احسن بهره‌گرفته شود.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از خدمات سامان احمدی مدیر اسبق سازمان بسیج هنرمندان استان تجلیل به عمل آمد و علی‌عباس داوودنیا به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول