اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان:

از ورود به رده‌بندی زنان تنیسور جهان خوشحالم

خبرگزاری فارس: کاپیتان قزوینی تیم ملی جوانان تنیس روی میز بانوان کشور گفت: به دلیل بازی‌های خوبی که در رقابت‌های اوپن سلیمانیه عراق انجام دادم در رده‌بندی زنان تنیسور جهان قرار گرفتم و بسیار از این موضوع خوشحال هستم.

از ورود به رده‌بندی زنان تنیسور جهان خوشحالم

سولماز رحمن‌محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه پس از مسابقات اوپن عراق درخواستی را مبنی بر ورود در رده‌بندی زنان تنیسور جهان به فدراسیون جهانی ارسال کرده است، اظهار کرد: فدراسیون جهانی تنیس روی میز به درخواستم پاسخ مثبت داده است و در رده 839 زنان تنیسور جهان قرار گرفته‌ام.

محمدپور ادامه داد: در رده‌بندی دختران تنیسور جهان نیز در پله 615 ایستادم و برای بهبود رتبه‌ام تلاش می‌کنیم.

وی به مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در قزوین اشاره کرد و افزود: نخستین مرحله انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشور از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه در قزوین برگزار می‌شود.

کاپیتان تیم ملی جوانان تنیس روی میز بانوان کشور اضافه کرد: در مرحله نخست انتخابی تیم ملی، هشت تنیسور به مرحله بعد راه می‌یابند که در نهایت چهار تنیسور خود را برای مسابقات انتخابی چین آماده می‌کنند و به عضویت تیم ملی در می‌آیند.

محمدپور هدف کوتاه مدتش را عضویت در تیم ملی تنیس روی میز کشور عنوان کرد و گفت: امیدوارم رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با موفقیت پشت سر بگذارم و با اقتدار عنوان کاپیتانی تیم ملی جوانان تنیس روی میز بانوان کشور را به یدک بکشم.

این تنیسور قزوینی قول داد: در صورتی که به رقابت‌های آسیایی چین اعزام شوم در بین هشت تنیسور برتر آسیا قرار می‌گیرم.

رحمن‌پور پیش‌بینی کرد: تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات آسیایی چین طلسم را می‌شکند و برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز بانوان کشور، در بین هشت تیم برتر آسیا قرار می‌گیرد.

نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی، سوم لغایت پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود و به نفرات برتر این رقابت‌ها حکم و مدال اهدا می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول