اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان خبر داد

تنیس اصفهان به دنبال حمایت‌کننده دلسوز

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: این هیئت برای برگزاری رقابت‌های تنیس فیوچر و رقابت‌های لیگ تنیس به یک حمایت‌کننده‌ دلسوز و قدرتمند نیاز دارد.

تنیس اصفهان به دنبال حمایت‌کننده دلسوز

فرشید زیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت تنیس استان اصفهان برای هدایت تیم تنیس اصفهان به سوی قهرمانی دست کم نیاز به بودجه‌ای در حدود 200 میلیون تومان دارد که با شرایط حال حاضر، این امکان غیرممکن است.

وی با بیان اینکه در گذشته تیم تنیس سیمین سپاهان در رقابت‌های لیگ تنیس کشور شرکت کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر برپایی شرایط مشابه گذشته با توجه به بودجه‌های اندک هیئت تنیس استان اصفهان قابل تکرار نیست.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان که عضویت در هیئت رئیسه سازمان لیگ تنیس کشوری را نیز برعهده دارد در مورد حمایت نشدن تنیس از سوی سازمان‌های دولتی تأکید کرد: در اصفهان با وجود تعداد زیاد صنایع قدرتمند و علاقه‌مند رشته تنیس، هیچ شخص حقیقی یا حقوقی زیر بار حمایت از  رشته تنیس نمی‌رود.

وی بیان داشت: هیئت تنیس استان اصفهان هیچ علاقه‌ای ندارد شاهد فعالیت بازیکنان تنیس خود در سایر تیم‌های تنیس کشور باشد.

زیدی اضافه کرد: بازیکنان تنیس استان اصفهان با وجود قهرمانانی مانند شاهین خالدان جزو تیم‌های تنیس بسیار خوب کشور است و این تیم برای کسب سکوهای قهرمانی ادعا‌های قدرتمندی پشت سر خود دارد.

وی بیان داشت: تیم تنیس استان اصفهان تیمی حرفه‌ای است و یک تیم حرفه‌ای هیچ‌گاه نمی‌تواند ارزان‌‌قیمت سکوهای قهرمانی را از آن خود کند.

انتها پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول