اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

40 پروژه فارس در طرح «مهر ماندگار» قرار گرفت

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با بیان اینکه 40 پروژه فارس در طرح «مهر ماندگار» قرار گرفت، گفت: دولت با شناسائی پروژه‌های بزرگ با عنوان «مهر ماندگار» در کشور، همت خود را صرف اجرا و اتمام آن‌ها کرده است.

40 پروژه فارس در طرح «مهر ماندگار» قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن اردکانی اظهار داشت: برخی پروژه‌های بزرگ کشور از گذشته همواره دولت‌ها را درگیر کرده و دولت‌های نهم و دهم با شناسائی این طرح‌ها و تامین منابع، امکانات لازم را برای اجرای آنها فراهم کرده است.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها به گونه‌ای طراحی شده که تا پایان دولت دهم، تمام آنها اجرایی و زیرساخت‌های کشور تکمیل و بستر برای خدمت‌رسانی دولت‌های بعدی مهیا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: از مجموع 800 طرح «مهر ماندگار» در کشور، افزون بر 40 طرح به استان فارس اختصاص یافته است که با تدابیر اندیشیده شده، تا پایان دولت دهم شاهد به ثمر نشستن این پروژه‌ها هستیم.

اردکانی با اشاره به این که درصد قابل توجهی از طرح‌های مهر ماندگار به استان فارس اختصاص یافته است، افزود: از جمله طرح‌های ماندگار در این استان می‌توان به ورزشگاه میانرود و قطار شهری شیراز اشاره کرد که سال‌های متمادی است مردم فهیم استان فارس از نزدیک با مسائل و مشکلات اجرایی آنها، آشنا هستند.

وی با اشاره به این که اعتبارات ویژه‌ای از محل درآمد حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی برای اجرای طرح‌های «مهر ماندگار» اختصاص یافته است، بیان داشت: رقمی بالغ بر 2 هزار و 930 میلیارد تومان، توسط خزانه‌داری کل کشور به دستگاه‌های اجرایی پرداخت می‌شود تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه کنند.

معاون استاندار فارس در پایان بیان کرد: این اعتبارات در حوزه‌های بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، صنعت و تجارت، کشاورزی و خدمات زیربنایی شامل آب، برق، گاز و حمل و نقل هزینه می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول