اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 27 اسفند تا 13 فروردین صورت می‌گیرد

اجرای طرح اسکان رایگان خانواده‌های ناجا در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از اسکان رایگان خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی در استان بوشهر در ایام نوروز خبر داد.

اجرای طرح اسکان رایگان خانواده‌های ناجا در استان بوشهر

سید کریم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: فرماندهی انتظامی بوشهر با همکاری آموزش و پرورش استان زمینه‌ای را فراهم کرده تا خانواده‌های انتظامی که به این استان مسافرت می‌کنند در آسایش و آرامش کامل اسکان یابند.

وی افزود: ستاد اصلی اسکان کارکنان نیروی انتظامی امسال در معاونت اجتماعی واقع در خیابان شهید چمران قرار دارد که کارکنان نیرو می‌توانند به این مکان مراجعه و با دریافت معرفی نامه از محل‌های اسکان به مدت دو شب استفاده کنند.

موسوی در ادامه گفت: مدت اقامت خانواده‌های انتظامی دو روز است و علاوه بر شهر بوشهر در شهرهای گناوه و دیلم نیز این طرح اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال پرسنل در نوروز 90 گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح منزلت و بالا بردن روحیه خدمتی کارکنان خدوم ناجا و خانواده آنها به اجرا در می‌آید و پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات امسال بیش از 3 هزار نفر از خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی در استان بوشهر پذیرش شوند.

موسوی در پایان ضمن آرزوی سالی پر از شادکامی برای تمامی مردم ایران به خصوص همکاران و خانواده‌های گرامی آنان ابراز امیدواری کرد، مسافران نوروزی لحظات خوشی را در استان بوشهر سپری کنند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول