اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبگرمک جم:

کمبود آب آشامیدنی مهم‌ترین مشکل روستای آبگرمک جم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبگرمک جم گفت: کمبود آب آشامیدنی مهمترین مشکل روستای آبگرمک جم است.

کمبود آب آشامیدنی مهم‌ترین مشکل روستای آبگرمک جم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمود حق‌جو سه‌شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان جم در روستای آبگرمک جم اظهار داشت: نظام اسلامی خدمات مهم و ارزشمندی را به مردم مناطق مختلف ارائه کرده و وضعیت روستاها با دوران گذشته قابل مقایسه نیست.

رئیس شورای اسلامی آبگرمک ضمن ابراز خرسندی از حسن توجه فرماندار و مجموعه شورای اداری به دلیل تشکیل نخستین جلسه شورای اداری در این روستا افزود: حمایت‌های دولت خدمتگزار در سال‌های قبل در زمینه طرح‌های آبرسانی، ‌برق، گاز، مخابرات، راه و ...ارزشمند است و البته مشکلاتی نیز وجود دارد که امیدوار هستیم مرتفع شود.

حق‌جو با اشاره به اینکه مشکل آب آشامیدنی مهم‌ترین مشکل روستاست خاطر نشان کرد: مشکل کمبود آب مصرفی با توجه به فصل گرما که هر ساله گریبانگیر مردم است باید مورد توجه قرار گیرد که تاکنون اقدام مؤثری انجام نشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود اراضی مستعد کشاورزی، متاسفانه این اراضی با کمبود آب مواجه هستند که علیرغم پیگیری‌های انجام شده در ارتباط با طرح‌های آبخیزداری و احداث سد اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی آبگرمک تصریح کرد: عدم وجود امکانات و فضای ورزشی با توجه به مسافت از مرکز شهر نیز از دیگر مشکلات مهم روستاست.

حق‌جو از وجود سه پرتگاه خطرساز در محدوده روستا خبر داد و افزود: این پرتگاه‌ها نیاز به گاردریل دارد که خوشبختانه در سال گذشته بر روی یکی از پرتگاه‌ها گاردریل نصب شده و انتظار داریم برای امنیت مردم، سایر پرتگاه‌ها نیز ایمن‌سازی شود.

وی خواستار احداث خانه عالم در روستا شد و گفت: با توجه به اینکه زمین آن از طرف خیرین روستا اهداء‌ شده انتظار داریم این مسئله در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی آبگرمک خواستار احداث راه ارتباطی امامزاده جعفر(ع) شد و اذعان داشت: با توجه به وجود آستان مبارک امامزاده جعفر (ع )‌ در چهار کیلومتری روستا با عنایت به فضای بسیار خوب و استقبال بی‌نظیر زائرین، متاسفانه راه ارتباطی مناسب ندارد و از امکانات اولیه نظیر برق و امکانات دیگر نیز محروم است.

حق‌جو بیان کرد: توسعه شبکه‌های برق و آب در محدوده روستا نیازمند حمایت‌های دولت است که مردم توقع دارند این امر برطرف شود.

وی خواستار تسریع در واگذاری اسناد ثبتی مالکیت منازل مسکونی شد و افزود: رفع معضل عدم دستیابی به اینترنت، ‌آنتن موبایل و شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی نیز از دیگر مواردی است که امیدوار هستیم با تدابیر مسئولان رفع شود.

رئیس شورای اسلامی آبگرمک تصریح کرد: مجوز حفر چاه‌های پروانه‌دار کشاورزی، واگذاری ماشین جمع‌آوری زباله و نصب ترانس برق با توجه به افت فشار ولتاژ برق نیز از دیگر خواسته‌های مردم این روستاست.

حق‌جو خواستار تامین اعتبار برای احداث پارک بازی در روستای آبگرمک شد و گفت: با عنایت به اینکه زمین آن اهداء شده در کمترین زمان می‌توانیم این فضای تفریحی را احداث کنیم.

وی بر لزوم اختصاص عوارض آلایندگی با توجه به همجواری شرکت پالایش گاز فجر جم تاکید کرد و افزود: اگر عوارض آلایندگی پرداخت شود می‌توانیم نسبت به آبادانی روستا اهتمام ورزیم.

حق‌جو خاطر نشان کرد: باید از تمام توان و پتانسیل موجود برای رشد و توسعه روستا بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول