اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان آذربایجان غربی:

جزو استان‌های نمونه در فعالیت‌های کانون هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی جزو چهار استان نمونه کشور در زمینه فعالیت‌های کانون و مراکز ثابت و سیار است.

جزو استان‌های نمونه در فعالیت‌های کانون هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریدون سیدمصطفوی سه‌شنبه شب در گردهمایی مسئولان مراکز کانون‌های آذربایجان غربی اظهار داشت: معرفی محصولات فرهنگی کانون به عنوان یک کالای ایرانی با کیفیت در جامعه و ترغیب خانواده‌ها به استفاده از این محصولات جزو اهداف مهم کانون است.

وی با بیان اینکه کانون محل پرورش استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است، افزود: کودک و نوجوان پایه و اساس یک ملت است و اگر فعالیت‌ها از پایه و اساس آغاز شود،بسیاری از مسایل بعدی برطرف می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مربیان و کارشناسان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز باید با ارائه فعالیت‌های هنری و فرهنگی در قالب‌های عملیاتی، استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی را در میان کودکان فرهنگ‌سازی کنند.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به کارگیری فرهنگ صحیح تولید و مصرف در جامعه از اولویت‌های این کانون در سال جاری است و حوزه‌های مرتبط با کودکان مهم‌ترین حوزه در راستای فرهنگ‌سازی برای تحقق این امر مهم است.

به گفته وی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پایه و اساس برای تربیت و پرورش این قشر فعالیت می‌کند و در کشور و استان کرمان موفقیت‌های بسیاری داشته است و امیدواریم، بتوانیم روز به روز در این زمینه فعالیت‌ها را گسترش دهیم.

سیدمصطفوی با اشاره به اینکه بکارگیری فرهنگ صحیح تولید و مصرف در جامعه از اولویت‌های کانون است، خاطرنشان کرد: پایدارسازی عضو یکی از مهم‌ترین مسئولیت مراکز است و پویایی کانون در راستای حضور بچه‌ها در کانون است.

وی با بیان اینکه بکارگیری روش‌های خلاق به منظور تمدید اعضا، به ویژه اعضای نوجوان از مهم‌ترین وظایف مربیان است، افزود: کانون محلی است که استعدادهای کودکان و نوجوانان را شکوفا می‌کند و خلاقیت آنها را افزایش می‌دهد و آنها را برای آینده‌ای روشن پرورش می‌دهد.

دراین گردهمایی از مسئولان مراکز فعال و نمونه در بخش فروش محصولات کانون، مراکز موفق در کسب درآمد، مراکز فعال در تولید خبر و همکاری با روابط عمومی‌ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول