اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد

افزایش 20 درصدی تخلیه و بارگیری مواد نفتی از بندر خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش 20 درصدی تخلیه و بارگیری مواد نفتی از این در یک سال گذشته خبر داد.

افزایش 20 درصدی تخلیه و بارگیری مواد نفتی از بندر خرمشهر

عادل دریس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 90 بیش 56 هزار و 618 تن اوناع مواد نفتی در این بندر تخلی و بارگیری شده  که این میزان  نسبت به سال پیش از آن 20 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه میزان تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در این مدت را یکصد هزار و 483 تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالا در مقایسه با سال پیش از آن بالغ بر هفت درصد رشد داشته است.

مدیرکل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر همچنین از افزایش 23درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بندر در سال 1390 خبر داد و اظهار کرد: در سال 1390 را یک میلیون و 705 هزار و 843 تن انواع کالا در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری کالا شده است.

دریس در ادامه میزان تردد کل شناورهای بالای یک هزار تن را 551 فروند عنوان کرد و افزود: تردد این تعداد شناور در مقایسه با سال 89 حدود 51 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین تردد شناورهای کانتینری با رشد 15 درصدی را در این مدت 333 فروند برشمرد و گفت: در این مدت 255 شناور با تناژ 393 هزار تن با رشد 80 درصدی به کشور عراق بارگیری شده است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول