اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد

پیشرفت 55 درصدی بزرگ‌ترین مجتمع اقتصادی جنوب شرق کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: احداث بزرگ‌ترین مجتمع اقتصادی جنوب شرق کشور در این شهرستان اکنون بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در رشد و شکوفایی منطقه به ویژه کشاورزی نقش مهمی دارد.

پیشرفت 55 درصدی بزرگ‌ترین مجتمع اقتصادی جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را نصب‌العین خود قرار دهند.

وی افزود: همه وظیفه دارند در حیطه وظایف و اختیارات خود از تولیدات داخلی حمایت کنند تا در پایان سال نتایج مثبتی از اجرای آن به دست آورند.

مشایخی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته به عنوان سال «جهاد اقتصادی» نامگذاری شده بود، کارهای اقتصادی بزرگی در شهرستان عنبرآباد مانند احداث کارخانه رب گوجه‌فرنگی طی 61 روز انجام شد که نشان از تلاش و روحیه جهادی دارد.

وی ابراز داشت: همچنین در سال گذشته احداث بزرگ‌ترین مجتمع اقتصادی جنوب شرق کشور در این شهرستان با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان آغاز شد و اکنون بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در رشد و شکوفایی منطقه به ویژه کشاورزی نقش مهمی دارد. 

مشایخی با اشاره به اکتشاف معادن در عنبرآباد از جمله حفر بیش از 40 حلقه چاه با عمق بیش از 500 متر در معدن مس رودفرق عنوان کرد: این طرح می‌تواند، رشد و توسعه منطقه را در پی داشته باشد.

فرماندار عنبرآباد گفت: با همت شورای تأمین امنیت استان کرمان و شهرستان عنبرآباد، امنیت شهرستان ارتقا پیدا کرده است که موجب رونق سرمایه‌گذاری می‌شود.

مشایخی خدمات‌رسانی را وظیفه تمام مدیران دانست و بیان داشت: مدیران باید نظم و انضباط کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اذعان داشت: همه باید تلاش کنند تا خدمات‌رسانی به مردم نسبت به سال گذشته با سرعت بیشتری انجام گیرد و اجرای مصوبات کارگروه‌های دستگاه‌های اجرایی در دستور کار آنها قرار گیرد.

مشایخی تصریح کرد: جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد و اولویت بومی بودن باید رعایت شود تا حق نیروهای بومی واجد شرایط ضایع نشود.

وی اظهار داشت: مدیران به عنوان خادمان مردم وظیفه دارند از بیت‌المال به بهترین وجه حراست کنند و در مصرف آن دقت لازم را داشته باشند.

مشایخی بیان داشت: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید گزارش مکتوب پیشرفت پروژه‌های عمرانی خود را به صورت ماهانه به فرمانداری ارسال کنند، زیرا این کار در ارزیابی مدیران مد نظر قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر جذب اعتبارات توسط  نهادهای اداری افزود: همچنین همه مدیران باید شرکت در نماز جمعه و مراسم‌های ملی و مذهبی را در برنامه خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول