اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نگار جواهریان:

مجذوب کاراکتر ساشا در نمایش ایوانف شدم

خبرگزاری فارس: نگار جواهریان گفت: مجذوب کاراکتر ساشا در نمایش ایوانف شدم.

مجذوب کاراکتر ساشا در نمایش ایوانف شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نگار جواهریان بازیگر نمایش ایوانف بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از اجرای این نمایش گفت: نقش ساشا در امیررضا کوهستانی را بسیار دوست دارم و فرایند رسیدن به این نقش در مدت زمان تمرین برای من فرایند ارزشمندی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش ایوانف یکی از بهترین تجربه‌های کاری در زندگی‌ام است، اضافه کرد: ساشا ویژگی‌هایی مانند دیگر زن‌های آثار چخوف دارد که همین ویژگی‌ها باعث جذابیت نقش‌های زنان در آثار چخوف می‌شود.

جواهریان افزود: برای اجرا در شیراز بسیار خوشحال هستم و در تمرین‌های پیش از اجرا نیز از هیجان خود برای دوستان صحبت کردم.

وی در مورد تفاوت بازیگری در سینما و تئاتر گفت: بازیگر خوب، خوب است و چیزی به نام بازیگر سینما و تئاتر به صورت اختصاصی نداریم.

بازیگر نقش ساشا در نمایش ایوانف تصریح کرد: هر بازیگر، توانایی‌های خاصی دارد که در این میان می‌تواند نظرات بینندگان را به خود جلب کند، حال این تماشاگران در صحنه تئاتر و یا در مقابل تلویزیون و یا در سینما می‌توانند شاهد فعالیت این بازیگر باشند که البته چنین بازیگری باید سینما و تئاتر را به خوبی بشناسد.

بازیگر نمایش «ایوانف» تصریح کرد: نخستین نمایش غیر از تهران «ایوانف»، در شیراز است که این حضور برای همگی ما جلوه‌هایی ویژه دارد.

در ادامه وحید آقاپور بازیگر نمایش ایوانف نیز گفت: چهره‌هایی مانند امیررضا کوهستانی که در کار خود شاخص هستند به نقد جدی و سازنده بیشتر از کاراکترهای دیگر نیازمندند تا شهرت و معروفیت‌های آنان روند صعودی خود را طی کند.

وی افزود: امیدوارم روابط بین منتقدان و هنرمندان در فضایی شکل گیرد که منجر به ارتقای جایگاه هنرمندان شود.

آقاپور اضافه کرد: من در بازیگری به اصالت احتمالات و شانس اعتقاد دارم و معتقدم در نسل من کسانی هستند که از من کمتر نبودند اما هنوز شرایط بروز استعداد خود را نیافته‌اند.

به گزارش فارس، نمایش «ایوانف» برای نخستین بار به کارگردانی امیررضا کوهستانی توسط گروه تئاتر مهر از فردا 23 فروردین ماه به مدت یک هفته در شیراز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول