اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

دبیرخانه دائمی همایش ملی تشیع تبرستان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی مازندران گفت: دبیرخانه دائمی همایش تشیع تبرستان در مرزن‌آباد چالوس ایجاد می‌شود.

دبیرخانه دائمی همایش ملی تشیع تبرستان ایجاد می‌شود

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از برگزاری نخستین همایش ملی تشیع تبرستان در آبان ماه سال جاری در مرزن‌آباد مازندران خبر داد.

وی تصریح کرد: همایش ملی تشیع تبرستان همزمان با روز ملی مازندران در منطقه سید آباد قبلی یا مرزن آباد کنونی نقطه اتصال علویان با مردم مازندران برپا می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با افتخارآمیز خواندن پیشینه تاریخی مردم مازندران در ابراز وفاداری به خاندان اهل بیت(ع) و بیعت با امامزادگان یادآور شد: در این همایش دو روزه که 13 و 14 آبان ماه امسال همزمان با عید سعید غدیر برگزار می‌شود جلوه‌های تابناک پیوند ناگسستنی مردم مازندران با علویان آشکار می‌شود.

ابراهیمی در ادامه به حضور تعدادی شخصیت‌های ملی و چهره‌های دینی کشور در این همایش اشاره کرد و گفت: بازسازی هویت فرهنگی مازندران و فضاسازی فرهنگی مبتنی بر دیانت و تشریح حکومت‌های شیعی از دیگر اهداف این همایش است و نقش شیعیان تبرستان در ترویج و تقویت تشیع نیز در این همایش بیان می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به نقش اثرگذار امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار مرزن آباد در پیگیری این همایش ملی گفت: با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی همایش ملی تشیع تبرستان در مرزن آباد موضوع‌ها و اهداف همایش در این دبیرخانه پیگیری و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول