اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن نهبندان خبر داد

پرداخت 300 فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان از پرداخت 297 فقره تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 300 فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی غلامی ظهر امروز در دیدار با فرماندار نهبندان که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام انجام شد، اظهار داشت: این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) در 21 فروردین سال 58 به منظور تامین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چهارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تشکیل شد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک دفتر مرکزی در تهران و 30 مرکز در استان‌های کشور و بیش از 278 شعبه در سطح شهرستان‌ها دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان ایجاد زمینه و بستر مناسب به منظور خانه‌سازی برای محرومان و بی‌سرپناهان جامعه در قالب واگذاری خانه و زمین در شهرها و روستاها با مشارکت عمومی جامعه به ویژه خیرین و نیکوکاران را هدف حساب 100 امام(ره) عنوان کرد.

غلامی با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد در 22 روستاهای این شهرستان طرح‌های هادی در حال اجرا است، تصریح کرد: برای اجرای این تعداد طرح هادی اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 920 میلیون ریال هزینه می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح‌های هادی شامل اجرای کانیو و جدول سنگی، زیرسازی، آسفالت معابر و پیاده‌روسازی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان اظهار داشت: اجرای طرح هادی سبب زیباسازی چهره روستا و مبلمان روستایی می‌شود.

غلامی از پرداخت 297 فقره تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغ اعتبار این تسهیلات 29 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده که به ازای هر نفر مبلغ 100 میلیون ریال واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته یک‌میلیارد و 740 میلیون ریال در قالب 174 فقره تسهیلات برای تعمیرات و ساخت حمام به مردم پرداخت شده است، تصریح کرد: این میزان تسهیلات به ازای هر نفر مبلغ 10 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول