اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصاف فوتبال تبریز با شیراز

روزهای حساس فوتبال تبریز فرا رسید

خبرگزاری فارس: روزهای حساس فوتبال دسته ایران جام آزادگان فرا رسیده و در سه هفته باقیمانده چهره تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر و مرحله پلی‌آف و همچنین تیم‌های سقوط‌کننده به دسته دو مشخص می‌شود.

روزهای حساس فوتبال تبریز فرا رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول ایران تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم پیام مخابرات شیراز بوده و ماشین‌سازی تبریز مهمان برق شیراز است.

گسترش فولاد به ساحل آرامش خواهد رسید؟

گسترش فولاد تبریز که در پایان نیم فصل اول رقابت‌های دسته یک در انتهای جدول قرار داشت با مربی جدید خود به نتایج خوبی دست یافته و تقریبا از جمع تیم‌های فانوس به دست جدا شده است، اما پیروزی بر تیم پیام مخابرات شیراز این تیم را از خطر سقوط به دسته پایین‌تر دور کرده و ماندن گسترش فولاد در لیگ دسته یک را محرز خواهد کرد.

گسترش فولاد تبریز با هدایت برگی‌زر در هفت بازی 14 امتیاز گرفته است که میانگین هر بازی دو امتیاز است. درحالی که گسترش فولاد در 16 بازی اول خود با انگین فیرات و محمدحسین ضیایی نیز 14 امتیاز گرفته بود که حتی میانگین یک امتیاز برای هر بازی نیز کمتر بود.

گسترش فولاد تبریز با 28 امتیاز در رده نهم جدول جای دارد و پیام مخابرات شیراز نیز با 24 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط را به خوبی احساس می‌کند. بازی رفت دو تیم در شیراز با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

ماشین‌سازی برای برد به شیراز می‌رود

ماشین‌سازی تبریز برای برد به مصاف تیم انتهای جدولی برق شیراز می‌رود. شاگردان رسول خطیبی که شانس خود برای حضور در مرحله پلی‌آف را جستجو می‌کنند برای شکست دادن برق به شیراز رفته و امیدوارند بتوانند با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه دومی خود در جدول را از گهر زاگرس باز پس گیرند.

گهر زاگرس نیز در اهواز مقابل استقلال صنعتی قرار گرفته و نساجی دیگر تیم مدعی این گروه میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

ماشین‌سازی که تیم مقتدر دور رفت این رقابت‌ها بود، در دور برگشت امتیازات فراوانی را از دست داده است، اما در سه بازی باقیمانده کسب 9 امتیاز می‌تواند این تیم را مجدداً در کورس تیم‌های مدعی صعود قرار دهد.

در حال حاضر در این گروه آلومینیوم هرمزگان با 46 امتیاز صعودش به لیگ برتر را قطعی کرده و تیم‌های گهر زاگرس با 35 امتیاز، ماشین‌سازی تبریز و نساجی قائمشهر با 34 امتیاز از تیم‌های مدعی صعود به مرحله پلی‌آف هستند.

------------------------------------

گزارش: فرهاد فرهادپور

----------------------------------

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول