اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خبر داد

حضور استاندار مازندران در تمرینات فوتبالیست‌های نساجی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران از تلاش این باشگاه درباره حضور استاندار مازندران در تمرینات نساجی خبر داد.

حضور استاندار مازندران در تمرینات فوتبالیست‌های نساجی

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازیکنان نساجی در طول این فصل مشکلات زیادی را متحمل شدند و با این وجود در مسابقات بسیار با انگیزه و باغیرت ظاهر می‌شوند و عزم خود را جرم کرد‌ه‌اند تا با لیگ برتری شدن نساجی، آرزوی چندین ساله فوتبال‌دوستان مازندرانی را برآورده کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران گفت: هواداران و طرفداران تیم نساجی مازندران با حمایت‌های همیشگی خود و حضور در ورزشگاه شهید وطنی و تشویق پرشور، انگیزه مضاعفی در بازیکنان ایجاد می‌کنند.

سعادتمند گفت: نساجی مازندران در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و با صعود نساجی به لیگ برتر در فوتبال مازندران تلاطم مثبتی ایجاد می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: فوتبال مازندران و هواداران پرشور آن در انتظار لیگ برتر هستند که صعود نساجی به لیگ برتر شور و نشاط فوتبال مازندران را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به صحبت بااستاندار مازندران درباره مسائل موجود در باشگاه نساجی مازندران گفت: با تلاش مسئولان استان و شهرستان می‌توانیم به آینده این تیم بزرگ و پرسابقه امیدوار باشیم.

این مسئول از تلاش این باشگاه درباره حضور علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران در تمرینات نساجی خبر داد و افزود: حضور استاندار مازندران در تمرینات این تیم سبب افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی می‌شود.

سعادتمند خاطرنشان کرد: تیم نساجی با یک بازی کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد و شرایط ایده‌آلی برای رسیدن به مرحله پلی‌آف خواهد داشت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران در 17 فروردین ماه در یک دیدار خانگی با تیم نفت مسجد سلیمان روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول