اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

‌1700 دانشجو در دانشگاه پزشکی گلستان تحصیل می‎کنند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در حال حاضر تعداد یک‎هزار و 750 دانشجو در 25 رشته در دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحصیل می‎کنند.

‌1700 دانشجو در دانشگاه پزشکی گلستان تحصیل می‎کنند

سیامک رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: از تعداد 25 رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی استان 12 رشته مربوط به رشته‎های آزمون سراسری و 13 رشته تحصیلات تکمیلی است.

این مسئول بیان داشت: تقریباً 10 درصد رشته‎های این دانشگاه به تحصیلات تکمیلی رسیده‎اند که از رشد خوبی برخوردار بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در بخش هیئت علمی خوشبختانه از مرتبه مربی به سطح استادیار، دانشیار و استاد در این دانشگاه دست پیدا کرده‎ایم.

رجایی عنوان کرد: در بعد دانشجویی نیز سال گذشته در بین دانشگاه‎های سطح کشور دانشجویان نمونه‎ای داشته‎ایم که امیدواریم با همت مسئولان این روند بیش از گذشته ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز همانند سایر بخش‎های این نظام به برکت انقلاب اسلامی از رشد قابل توجهی برخوردار بوده افزود: ما از یک رشته تحصیلی در قبل از انقلاب اسلامی و تعداد هشت رشته تحصیلی در سال 1384 اکنون این دانشگاه به ارائه 25 رشته افزایش پیدا کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: در سال گذشته یک رشته هوش‎بری در دانشکده بهداشت این دانشگاه آغاز به فعالیت کرده است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: امسال پیگیر هستیم تا حدود 11 رشته تحصیلی دیگر بر اساس توانمندی‎هایی که در استان به لحاظ آموزش، امکانات و نیازمندی‎های جامعه وجود دارد به رشته‎های تحصیلی این دانشگاه بیفزاییم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول