اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه سینما شهر اعلام کرد

آمادگی سینما شهر برای بازسازی سینماهای کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه سینما شهر از آمادگی این موسسه برای بازسازی سینماهای کشور خبر داد.

آمادگی سینما شهر برای بازسازی سینماهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مجید مسچی صبح امروز در جریان بازدید از سینما بهمن سنندج ضمن تقدیر از پیشرفت صورت گرفته در بخش‌های مختلف کاری، اظهار امیدواری کرد با همت و عزم موجود ظرف چند ماه آینده شاهد بازگشایی مجدد این مکان فرهنگی و هنری در سنندج باشیم.

وی افزود: با توجه به قابلیت‌های سینما امید است این سینما به یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مجموعه‌های سینمایی و در شأن مردم هنردوست و فرهنگی استان کردستان تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه سینما شهر از آمادگی این موسسه برای کمک به بازسازی سینماهای کشور اشاره کرد و گفت: در صورت همراهی مسئولان استانی در سراسر کشور همچون استان کردستان روند بازسازی سینماهای کشور شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

در این بازدید که معاون اجرایی مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور، کارشناسان بخش‌های مختلف موسسه سینما شهر و همچنین مهندسان مشاور پروژه نیز حضور داشتند سرپرست حوزه هنری استان کردستان از همکاری  شایسته استاندار کردستان و  مؤسسه سینما شهر در بازسازی سینما بهمن سنندج نهایت تقدیر کردند.

امین مرادی امیدواری کرد با حمایت هرچه بیشتر مؤسسه سینما شهر در بخش مالی و قول مساعد استاندار کردستان و معاون اداری و مالی حوزه هنری کشور این سینما در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری مجدد برسد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول