اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان اعلام کرد

برگزاری نخستین جشنواره انتخاب شهرداران نمونه کردستان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کردستان با تأکید بر ساماندهی امور شهرداری‌های استان و تقویت این نهادهای عمومی، از برگزاری نخستین جشنواره انتخاب شهرداران نمونه کردستان در سال جاری خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره انتخاب شهرداران نمونه کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج اردوان نوسودی دوشنبه شب در گردهمایی مدیران، روسا و ذی‌حسابان نهادهای عمومی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: توسعه شهرها یکی از اولویت‌هایی است که دولت برای ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف همواره مورد نظر داشته و دارد.

وی افزود: ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی، مباحث مالی، توسعه فضای سبز، جلوگیری از اجرای طرح‌های بی‌کیفیت و بهره‌مندی از پیمانکاران حرفه‌ای و توانمند همگی در قالب نظارت‌های دفتر فنی استانداری، دفتر امور شهری و تعدادی از اساتید نخبه دانشگاهی در هر یک از شهرها استان مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر شهرهای استان از لحاظ فضای سبز و مبلمان شهری دارای مشکلات فراوانی بوده و در ورودی بیشتر شهرهای استان شاهد مقدار بسیار زیادی نخاله‌های ساختمانی و صنوف مزاحم هستیم که چهره بسیاری از شهرهای استان را نامتوازن کرده ‌است.

نوسودی تصریح کرد: شهرداران موظفند در کم‌ترین زمان ممکن برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی نمایند چرا که استان کردستان یکی از استان‌های مسافر پذیر کشور بوده و به هیچ وجه چهره این چنینی از شهرهای استان قابل قبول نخواهد بود.

وی افزود: مشکلی در هزینه کرد توسط شهرداری‌ها نداریم و تنها موردی که باید مدیران شهردارای و ذی‌حسابان آن‌ها باید در نظر بگیرند تعامل و هماهنگی و بهره‌مندی از توصیه‌های دیوان محاسبات، سازمان بازرسی، مسئولان خزانه عمومی استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی است.

معاون عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: به منظور تسهیل در ارائه طرح‌ها و بهره‌مندی شهرداری‌های استان از هزینه‌کردها در زمان‌ مناسب بازه زمانی برای پاسخگویی دفتر فنی در نظر گرفته شده و پایان این بازه به منزله تأیید طرح‌ها خواهد بود.

نوسودی در پایان با تأکید بر تلاش گسترده شهرداران در نقاط مختلف استان تصریح کرد: به منظور تشویق و ترغیب برای فعالیت هرچه بیشتر نخستین جشنواره انتخاب شهرداران نمونه استان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول