اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر نهاوند

شهردار نهاوند برای تخریب برنامه دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر نهاوند گفت: شهردار نهاوند تنها برای تخریب برنامه دارد و برنامه مشخصی برای امور شهر و سیمای شهری نهاوند ندارد.

شهردار نهاوند برای تخریب برنامه دارد

فرامرز خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: متاسفانه شهردار نهاوند از مدت تصدی خود در پست شهردار هیچ برنامه سازنده‌ای را اجرا نکرده و تاکنون هر برنامه‌ای که منجر به تخریب و درگیری و نزاع بوده را با قوت پیگیری و اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: شهردار نهاوند تنها برای تخریب برنامه دارد و برنامه مشخصی برای امور شهر و سیمای شهری نهاوند ندارد.

نایب رئیس شورای شهر نهاوند با اشاره به تخریب تنها مرکز تفریحی نهاوند به دستور شهردار گفت: ما به مسائل حقوقی فی مابین شهردار و مستاجر پارک کاری نداریم و خواستار گرفتن مطالبات شهرداری به جد هستیم.

وی اضافه کرد: تخریب گزینه مناسبی برای تنها پارک نهاوند نبود و می‌توانست با تدبیر و مدیریت صحیح این کار به نحوه شایسته‌ای صورت پذیرد.

خزایی خاطرنشان کرد: از مهر ماه سال گذشته این قرارداد تمام شده بود و شهرداری می‌توانست در زمستان گذشته این پارک را تصاحب کند که برای فصل بهار و تابستان پارک به صورت تجهیز شده در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی افزود: متاسفانه شهردار نهاوند نتوانسته هیچ کدام از برنامه‌ها و وعده‌های خود را که در صحن شورا داده بود عملی کند و شهرداری در حال حاضر اسیر روزمرگی شده است.

نایب رئیس شورای شهر نهاوند گفت: استیضاح شهردار یک بار به صحن شورا آمد که به دلایل و شرایط خاص دست نگه داشتیم اما روند کاری او و بی‌برنامگی‌هایش به احتمال زیاد او را به زودی به استیضاح نزدیک می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول