اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تامین اعتبارات مورد نیاز

راه‌های روستایی بالای 50 خانوار کهگیلویه تکمیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه گفت: چنانچه اعتبارات لازم هزینه شود، تمام راهای عملیاتی روستاهای بالای 50 خانوار تکمیل و شروع عملیات برای راه‌های روستایی زیر 50 خانوار به زودی آغاز خواهد شد.

راه‌های روستایی بالای 50 خانوار کهگیلویه تکمیل می‌شوند

حسین نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: این اداره در سال گذشته 65 پروژه مختلف در حوزه‌های راه روستایی، راهسازی و راهداری انجام داده که بیشتر این پروژه‌ها تکمیل شده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه افزود: تاکنون 60 درصد از اعتبارات این پروژه‌ها تخصیص داده شده و 90 درصد اعتبارات هزینه شده جذب شده است.

نصیری‌راد خاطرنشان کرد: اولویت برنامه‌ها بر تعیین تکلیف برای پروژه‌های بلاتکلیف در سال گذشته است.

 سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه افزود: برای 85 درصد از این پروژه‌ها پیمانکار تعیین شده و 15 درصد در مرحله انعقاد قرارداد قرار گرفته‌اند.

نصیری‌راد راه‌های روستایی را در برقراری ارتباط با شهرها دارای اهمیت ویژه دانست و یادآور شد: در این راستا تکمیل جاده‌های لنده به چاروسا، دیشموک به آجم و جاورده به آبریزگرد را داشتیم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه در ادامه عنوان کرد: تمام راه‌های ورودی به این شهرستان و جاده لنده به پاتاوه دهدشت با تلاش‌های مسئولان معارضات موجود آن تا حدود زیادی برطرف شده و عملیات اجرایی آنها به زودی شروع خواهد شد.

نصیری‌راد در بخش دیگری از این گفت‌وگو کمبود اعتبارات را معضلی انکارناپذیر دانست و ابراز داشت: چنانچه اعتبارات لازم هزینه شود، تمام راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار تکمیل و شروع عملیات برای راه‌های روستایی زیر 50 خانوار به زودی آغاز خواهد شد. 

وی در پایان از تلاش همکاران خود در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد و گفت: اداره راه و شهرسازی در قالب چهار راهدارخانه، دو اکیپ تعمیرات سیار و دو اکیپ گشت راهداری با بیش از 20 نفر نیرو در محورهای مواصلاتی شهرستان کهگیلویه به میهمانان و همشهریان عزیز در ایام نوروز خدمت‌رسانی کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول