اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

انتقال ندامتگاه خلخال به خارج از شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از انتقال ندامتگاه شهر خلخال به خارج از محدوده شهری خبر داد.

انتقال ندامتگاه خلخال به خارج از شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در نشست مشترک با معاون مدیرکل زندان‌های استان اردبیل اظهار داشت: در هفته آتی عملیات اجرایی ندامتگاه جدید خلخال در زمینی به مساحت هشت هکتار از محل اعتبارات ملی به مبلغ 950 میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی پیش‌بینی کرد: برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح شش میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با تأمین آن در سال‌جاری بتوانیم زمینه انتقال ندامتگاه خلخال را به مکان جدید فراهم آوریم.

عبداللهی خاطر نشان کرد: در ندامتگاه جدید خلخال طرح‌های رفاهی و اشتغالزایی و ورزشی اجرا می‌شود که سعی داریم محکومان ندامتگاه خلخال را با ترغیب و تشویق برای حضور در این فضاها به کار و فعالیت بیشتر وادار کنیم.

این مسئول ندامتگاه را بهترین مکان برای کسب تجربه و آموزش‌های لازم کار و تلاش مفید و مؤثر اعلام کرد و افزود: با رایزنی‌های انجام شده قرار است مراکز فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های مهارتی و کاربردی در زندان خلخال راه‌اندازی شود تا افراد متقاضی بتوانند از این بستر برای ایجاد اشتغال بعد از سپری شدن ایام ندامت استفاده کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های مختلف مهارتی، هنری و فرهنگی زندان‌های ما باید شایسته‌ترین مکان در تربیت و تعالی روحانی و معنوی باشد تا افراد آزاد شده از این مکان‌ها بتوانند با خودسازی به ادامه فعالیت‌ها و امورات اجتماعی بپردازند.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال در ادامه سخنان خود از معاون مدیرکل زندان‌های استان خواست در تصویب و برقراری امکانات بیشتر در زندان خلخال برای متقاضیان علوم و فنون مختلف و رشته‌های مهارتی بستر اشتغال و خودکفایی را از لحاظ مالی فراهم آورند.

*تشکیل 296 پرونده تخلفات صنفی در خلخال

عبداللهی همچنین در جلسه تنظیم بازار این شهرستان افزود: از ابتدای امسال و در قالب طرح نظارت نوروزی از 9 هزار و 582 واحد صنفی بازدید به عمل آمده است.

وی از تشکیل 296 پرونده تخلفاتی در این زمینه به ارزش 28 میلیون و 650 هزار ریال خبر داد.

عبداللهی همچنین از ادامه روند بازرسی‌ها از اماکن عمومی در خلخال خبر داد و اضافه کرد: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و ایام مسافرت‌ها تشدید بازرسی‌ها با هدف تنظیم بازار انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول