اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

362 مددجوی ندامتگاه قزلحصار گواهینامه فنی حرفه‌ای دریافت کردند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ندامتگاه قزلحصار کرج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 362 مددجوی این ندامتگاه گواهینامه فنی حرفه‌ای دریافت کرده‌اند.

362 مددجوی ندامتگاه قزلحصار گواهینامه فنی حرفه‌ای دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار، رجبعلی آژیر اظهار داشت: این مددجویان از بین یک‌ هزار مددجوی شرکت‌کننده در کلاس‌های فنی حرفه‌ای موفق به دریافت گواهینامه شدند.

وی اضافه کرد: این مددجویان در 21 رشته فنی و حرفه‌ای شرکت کردند که برق ساختمان، اتوکد مقدماتی، جوشکاری با فرآیند قوس الکتریکی، سرپرست انبار عمومی، نقشه خوان صنعتی و نقشه‌کشی و طراحی به کمک رایانه از جمله این رشته‌هاست.

آژیر تأکید کرد: سیاست‌های فرهنگی و تربیتی در جذب، بکارگیری و اعطای گواهینامه فنی و حرفه‌ای برای اشتغال عامل مهمی در اصلاح و تربیت بزهکاران است.

وی افزود: فعالیت اداره فرهنگی تربیتی ندامتگاه‌ها در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت شغلی توسط مددجویان نقش بسزایی در بازگشت سالم آنان به جامعه دارد.

وی اظهار داشت: فراهم کردن زمینه برای کسب دانش اشتغال به منظور احراز شغل مناسب که سبب مقبولیت اجتماع پس از آزادی مددجویان می‌شود بی‌شک اجر و پاداشی بی‌بدیل دارد.

آژیر یادآور شد: در این ندامتگاه نسبت به پذیرش مددجویان در دوره‌های فنی حرفه‌ای محدودیتی وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند به فراگیری حرفه مورد نظر خود اقدام کنند.

وی همچنین افزایش سازگاری جسمانی، خانوادگی و ارتقای سلامت روحی مددجویان را از دیگر آثار مثبت برگزاری این دوره‌های فنی و حرفه‌ای ذکر کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول