اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف 4 سال گذشته در نهاوند؛

شورای شهر 3 شهردار معرفی کرد و استانداری 4 فرماندار

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر نهاوند گفت: ظرف چهار سال گذشته شورای شهر نهاوند سه شهردار معرفی کرده درحالی که همین مدت استانداری چهار فرماندار را راهی نهاوند کرده است.

شورای شهر 3 شهردار معرفی کرد و استانداری 4 فرماندار
فرامرز خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: شورای شهر برای آبادانی شهر به دنبال بهترین گزینه برای مدیریت شهری بود اما استاندار هم در خلل وارده به مدیریت شهری نهاوند مقصر بوده است.
وی افزود: طبق قانون وظایف و انتخابات شوراها و شهردار، استانداری باید گزینه معرفی شده را ظرف مدت 15 روز تعیین تکلیف کند ولی شاهد بودیم که استاندار جواب استعلام شهرداران معرفی شده را تا 6 ماه نگه داشت و این حرکت بزرگ‌ترین خدشه را به شهرداری نهاوند وارد کرده است.
نایب رئیس شورای شهر نهاوند با اشاره به سخنان استاندار در خصوص انحلال شورا در صورت بروز مشکل در آینده گفت: این انصاف نیست که استاندار همه تقصیرات را به گردن شورا بیندازد و در حق شورا در سفر ایشان به نهاوند ظلم شد.
وی با بیان این که شورا یک نهاد مردمی است و تهدید شورا، تهدید رای مردم این شهر است، اضافه کرد: ظرف سالیان گذشته مگر آقای استاندار چند جلسه با شورا داشته و مشکلات شورا و نبودن شهردار را از نزدیک لمس کرده است.
خزایی با مقایسه عملکرد شورا و استانداری گفت: ظرف چهار سال گذشته شورا سه شهردار معرفی کرده درحالی که همین مدت استانداری چهار فرماندار را راهی نهاوند کرده است.
وی خاطرنشان کرد: شورا نیازمند حمایت مسئولان است و قطعاً اگر حمایت نشود بی‌انگیزگی این بار دامنگیر امور شهری می‌شود.
نایب رئیس شورای شهر نهاوند عنوان کرد: ای کاش آقای استاندار قبل از اعلام این تهدید یک جلسه خصوصی با شورا می‌گذاشت تا درد دل ما را هم می‌شنید چرا که با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس چنین سخنی مردم را از رفتن به پای صندوق‌ها دلسرد می‌کند.
وی با اشاره به رفتن حکمت امیری از شهرداری گفت: امیری را هیچ کس مجبور به رفتن نکرد اما وقتی که معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش را به وی پیشنهاد کردند وی رفتن را به ماندن ترجیح داد و این وظیفه مسئولان اجرایی استان بود که با وی برخورد کنند.
خزایی در پایان گفت: مدعی نیستیم که شورا مشکل ندارد اما بنابر وظیفه خودمان برای آبادانی شهر تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول