اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اجرای آبیاری تحت فشار صورت گرفت

معرفی پرونده 1150 هکتار مزرعه در راور به بانک

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: پرونده یک هزار و 150 هکتار از اراضی منطقه راور برای اجرای آبیاری تحت فشار به بانک معرفی شده است.

معرفی پرونده 1150 هکتار مزرعه در راور به بانک

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمود فلاح پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان راور اظهار داشت: تاکنون پرونده حدود یک هزار و 150 هکتار از اراضی منطقه برای اجرای آبیاری تحت فشار به بانک معرفی شده که از این میزان 657 هکتار تا‌کنون اجرا شده و مابقی آ‌ن در حال اجرا ست.

وی افزود: با توجه به اینکه مقدار زیادی از آب‌های جاری در منطقه وارد کویر لوت می‌شود، مهار آنها در دستور کار قرار دارد.

فلاح خاطر‌نشان کرد‌: پنج سالن پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در شهرستان راور در حال تجهیز و تکمیل است که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا شریفی  فرماندار راور نیز در این جلسه گفت: با توجه به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی باید در اولویت قرار گیرند و مسئولان مربوطه متقاضیان را کمک کرده و پیگیری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد‌: استعدادهای خوبی در منطقه در زمینه‌های مختلف از جمله پرورش دام و طیور وجود دارد که باید شناسایی و دنبال شود.

به گزارش فارس، نخستین جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان راور با حضور فرماندار و اعضای این ستاد در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان راور تشکیل شد. 

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول