اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های وزیر فرهنگ در هرمزگان اعلام شد

برگزاری نشست اهالی فرهنگ و هنر با وزیر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن اعلام برنامه‌های وزیر فرهنگ طی سفر هیئت دولت به این استان گفت: برگزاری نشست با هنرمندان، اهالی فرهنگ، رسانه و مطبوعات از جمله برنامه‌های شاخص وزیر در هرمزگان است.

برگزاری نشست اهالی فرهنگ و هنر با وزیر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چهارمین دور سفر هیئت دولت به هرمزگان، اظهار داشت: در چهارمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان هرمزگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین بخش‌های مختلف وزارت در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مردم دیدار می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: با همکاری ستاد ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفر دو روزه هیئت دولت به استان هرمزگان دیدارهای مردمی وزیر فرهنگ و ارشاد و معاونان با مردم و هنرمندان مورخ 22 و 23 فروردین‌ماه در محل اداره‌کل ارشاد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: علاقه‌مندان، عموم مردم، هنرمندان و سایر اقشار که تمایل به دیدار با نمایندگان هیئت دولت در حوزه فرهنگ و هنر دارند می‌توانند در تاریخ‌های مقرر به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه دیدارهای مردمی با هدف حل و فصل مشکلات مردم، آشنایی با وضعیت فرهنگی هنری جامعه و اطلاع از اوضاع و احوال هنرمندان رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، اضافه کرد: هم‌چنین طی این دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان هرمزگان نشست صمیمی هنرمندان، اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و مطبوعات با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورخ چهارشنبه 24 فروردین ساعت 16 تا 17:30 در فرهنگسرای طوبی بندرعباس نیز برگزار می‌گردد.

به گفته وی، این نشست با هدف تعامل، هم‌فکری اهالی فرهنگ و هنر استان با وزیر فرهنگ و ارشاد و آشنایی با وضعیت فرهنگی هنری و مشکلات هنرمندان برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: در این نشست از هر انجمن فرهنگی هنری یک نماینده به ارائه گزارش و عملکرد خواهد پرداخت و در پایان جلسه پرسش و پاسخ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به هرمزگان در شهرستا‌ن‌های قشم و میناب نیز حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول