اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تجارت ساری و میاندرود:

متخلفان صنفی 2 شهر مازندران 5 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری و میاندرود گفت: در تعطیلات نوروزی متخلفان صنفی شهرهای ساری و میاندرود حدود 5 میلیارد ریال جریمه شدند.

متخلفان صنفی 2 شهر مازندران 5 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اسماعیل هادی‌نژاد کیاسری ظهر امروز در جلسه شورای اداری صنعت، معدن و تجارت شهرستان میاندرود و ساری اظهار داشت: با توجه به ورود مسافران نوروزی به مرکز استان و افزایش تقاضای عمومی برای مصرف کالاهای اساسی، با برگزاری جلسات متعدد با اتحادیه‌های صنفی و برخی از دستگاه‌های مرتبط در راستای بهبود تسهیلات سفرهای نوروزی و برگزاری گشت‌های مشترک با اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری نسبت به خدمت‌رسانی به شهروندان و مهمانان گرامی اقدام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این اداره در حوزه تنظیم بازار و نظارت و بازرسی بر فعالیت واحدهای اقتصادی و توزیع کالاهای اساسی بوده که در بخش تنظیم بازار با تزریق بیش از 300 تن گوشت مرغ منجمد، 50 تن گوشت قرمز منجمد، 180 تن سیب و 100 تن پرتقال با نرخ مصوب دولتی به صورت ثابت و سیار در سطح شهرستان ساری و میاندرود صورت گرفته است.

هادی‌نژاد افزود: در بخش نظارت و بازرسی در ایام نوروز که با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه به وسیله تشدید بازرسی‌ها برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالا و خدمات با استفاده از توان بازرسان این اداره، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: در این مدت از 7 هزار و 800 واحد اقتصادی سطح شهرستان ساری و میاندرود بازرسی شد که منجر به تشکیل 765 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی 4 میلیارد و 850 میلیون ریال شد و پرونده‌ها برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول