اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد

حضور 60 ساله‌های بابلی در همایش پیاده‌روی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: به مناسبت هفته سلامت، همایش پیاده‌روی سالمندان 60 سال و بالاتر در بابل برگزار می‌شود.

حضور 60 ساله‌های بابلی در همایش پیاده‌روی

حسن اشرفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: بازنشستگی و سالمندی مرحله‌ای خاص از زندگی انسان است و سازگاری شخص با شرایط و عواقبی را می‌طلبد که در این مرحله برای انسان به وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: یافتن وضع موجود، خوش‌بینی به آینده، پذیرش واقعیت سالمندی، نترسیدن از بازنشستگی و توجه به زیبایی‌های سالمندی و ایجاد نوعی سرگرمی و شغل برای خویش از جمله توصیه‌هایی است که رعایت آنها پذیرش سالمندی را آسان می‌کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: در همین راستا، دانشگاه علوم پزشکی بابل با وجود ارائه خدمات سالانه در این هفته، برنامه کمپ خدمات سلامت شامل ارائه متون آموزشی، سی‌دی آموزشی، شیوه زندگی سالم در سالمندان، محاسبه نمایه توده بدنی برای ارزیابی چاقی و اضافه وزن، اندازه‌گیری فشار خون و معاینه رایگان دندان‌پزشکی را برای سالمندان ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد:همچنین زنگ سلامت ساعت 9 صبح 19 فروردین در دبستان ابتدایی زهره توفیقی نواخته می‌شود.

اشرفیان افزود: به مناسبت هفته سلامت، همایش پیاده روی سالمندان بالای 60 سال 22 فروردین ماه همراه با اهدا جوایز در پارک نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول