اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی به قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: در طرح تحول کشاورزی برای منطقه قلعه‌گنج بیش از یک‌هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی ارزان اختصاص یافته است.

اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی به قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حسن مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اقتصادی و کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: کشاورزی باید مثل راه‌ها و مانند تمام نیاز‌های عمومی این مردم به سرانجام خوبی برسد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از اشتغال جوانان در حوزه کشاورزی و آبخیزداری و شیلات قرار داده شده است.

مرادی تصریح کرد: دولت در طرح‌های اجرایی خود در هر استان برای پیشبرد اهداف نظام اختیاراتی به استانداران و فرمانداران بر اساس بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها ابلاغ کرده است که با همکاری تمام ادارات و مردم مثمر ثمر است.

وی بیان داشت: هدف ما طرح تحول کشاورزی است که به طور ویژه باید در این منطقه صورت گیرد که این تکلیف ما را بسیار سنگین کرده است.

فرماندار قلعه‌گنج به سفره‌های آب زیرزمینی اشاره کرد و افزود: امسال باید با تلاش بیشتر در برخورد با عاملان برداشت غیرمجاز آب از سفره‌های زیرزمینی ،برداشت و نحوه استفاده را مدیریت کنیم.

وی گفت در طرح تحول کشاورزی برای منطقه قلعه‌گنج بیش از یک‌هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی ارزان  اختصاص یافته است که باید به افراد موفق و پرتلاش در این حوزه و جوانان تحصیل کرده اطلاع‌رسانی شود و با طرح‌های پیشنهادی به سرعت در اخذ این تسهیلات و به‌کارگیری این اعتبارات تلاش کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول