اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

همایش مدیران مقطع متوسطه در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش مدیران مقطع متوسطه آموزش و پرورش استان قم با حضور مسئولین آموزش متوسطه در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

همایش مدیران مقطع متوسطه در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش مدیران مقطع متوسطه استان قم به منظور افزایش همگرایی میان این مدیران و مجموعه آموزش و پرورش صبح امروز در کانون مریم قم برگزار شد.

در این همایش 200 مدیر مقطع متوسطه استان قم، 20 مدیر مجتمع‌های آموزشی در این استان، مسئولین اداره‌کل آموزش و پرورش و مسئولین آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش شرکت داشتند.

در ابتدای این همایش معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم به تبیین موضوعات مطرح در این دوره در استان قم پرداخت.

سپس مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ضمن اشاره به ایام فاطمیه و جایگاه حضرت زهرا(س) از تلاش مدیران مقطع متوسطه در ارتقای شاخص‌های آموزشی این مقطع در استان قم تقدیر کرد.

در ادامه این همایش معاون دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش طرح‌های در دست اقدام این وزارت‌خانه برای سال جدید تحصیلی را شرح داد.

در پایان این همایش نیز معاون دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و کارشناس مسئول آموزش نظری این مجموعه به سئوالات مدیران پاسخ دادند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول