اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی:

هنر و قلم شهید آوینی در خدمت اسلام بود

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی گفت: شهید آوینی به خاطر این شهید آوینی شد که هنر و قلمش در خدمت به اسلام و مردم بود.

هنر و قلم شهید آوینی در خدمت اسلام بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام سعید توکلیان صبح امروز در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان بسیجی دشتی ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید آوینی از دانش‌آموزان به ویژه هنرمندان خواست با الگو گرفتن از شهید آوینی و دیگر شهدا یاد و خاطره آن‌ها را گرامی دارند.

توکلیان گفت: شهید آوینی شهید بزرگ قلم است و هنر اسلامی را زنده کرد که حضرت امام خامنه‌ای می‌فرمایند: غالبا" یاد این شهید اهل قلم با من است.

توکلیان حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی را راهکار کلی مقابله با تحریم‌های دشمن و در عین حال توانمندسازی اقتصاد کشور برای همیشه دانست.

وی ادامه داد: ما باید سعی کنیم هر کاری که انجام می‌دهیم برای خدا باشد و اگر چنین شد انسان بیمه می‌شود.

توکلیان گفت: آن هنری خوب است که در خدمت مردم باشد و شهید آوینی به خاطر این شهید آوینی شد که هنر و قلمش در خدمت به اسلام و مردم بود.

وی افزود: خدمت خالصانه به مردم ارزش والایی دارد و انسان هر چقدر بتواند به مردم خدمت خالصانه کند خداوند به او پاداش دنیوی و اخروی می‌دهد.

توکلیان یادآور شد: از منظر الهی هنر اسلامی فرصتی برای یک هنرمند است و هنرمندان بسیجی ما در 8 سال دفاع مقدس خدماتی ارزنده به انقلاب اسلامی ارائه کردند و امروز تصاویری که از رسانه ملی پخش می‌شود یا خاطرات و نوشته‌هایی که در مطبوعات و سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها منتشر می‌شود از وجود هنرمندانی است که با قلم خود در دوران دفاع مقدس هنر اسلامی را خلق کردند.

در پایان نیز توسط بسیج هنرمندان دشتی با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش دشتی به 75 نفر از دانش‌آموزان جوایزی اهدا شد و به 50 نفر از دانش‌آموزان این دبیرستان که در مسابقه فرهنگی شهید آوینی شرکت کرده بودند هدایای نقدی اهدا شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش دشتی، جانشین فرماندهی سپاه و تعدادی از مسئولان دشتی حضور داشتند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول