اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

شخصیت امام (ره) برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان امام‌شناسی را یک تکلیف دانست و گفت: شخصیت امام (ره) باید برای نسل جوان تبیین شود.

شخصیت امام (ره) برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جلسه ستاد سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: امام (ره) برای تمام جهان چهره‌ای شناخته شده است.

وی بر شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی امام (ره) تاکید کرد و افزود: امام (ره) بیشتر وقایع را پیش‌بینی کرده بودند.

سعادتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به امام (ره) ادای احترام دارند، تصریح کرد: مردم پای پیوندی که با رهبر خود بسته‌اند، محکم ایستاده‌اند.

استاندار گیلان به غنی‌سازی و کیفیت‌بخشی برنامه‌های ستاد ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت: همراهی با امام (ره) و ولایت موجب نزدیکی به امام عصر (عج) می‌شود.

وی، امام‌شناسی را یک تکلیف دانست و ابراز داشت: شخصیت امام (ره) باید برای نسل جوان تبیین شود.

سعادتی با اشاره به تشکیل کمیته‌های هفت‌گانه ستاد ارتحال امام (ره)، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها باید طبق زمانبندی انجام شود.

استاندار گیلان بیداری اسلامی را از تلاش‌های امام (ره) توصیف کرد و گفت: راه امام (ره) با تبیین فعالیت‌های ماندگار، اثربخش و کیفی باید سرلوحه کار تمام مسئولان قرار گیرد.

وی حرکت پیاده کاروان‌های مرقد امام (ره) را با عشق نامید و بیان داشت: امسال باید 30 درصد کیفیت و تعداد برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) افزایش یابد.

سعادتی خواستار اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) در دستگاه‌های مختلف گیلان شد و اذعان کرد: سال گذشته برنامه خوبی توسط آیت‌الله قربانی در مصلای رشت برگزار شد.

استاندار گیلان بر اعزام بیشتر جوانان به مرقد امام (ره) تاکید کرد و یادآور شد: از این فرصت باید در تبیین شخصیت امام (ره) در بخش‌های مختلف استفاده شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها برای شناساندن بیشتر شخصیت امام (ره) به نسل جوان جامعه باید تلاش کنند، اظهار داشت: با نزدیکی به اهل بیت (ع) به خداوند بیشتر نزدیک می‌شویم.

سعادتی، توسل به اهل بیت (ع) را وسیله نجات انسان‌ها معرفی کرد و افزود: الگوها را باید خوب بشناسیم و آن را برای جامعه تبیین کنیم.

استاندار گیلان در ادامه به 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با استفاده از توانمندی‌های خود به یکی از دانش‌های مهم دنیا دست یافت و مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کرد.

وی، دستیابی به انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز را آرزوی تمام ملت‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: دانشمندان جوان ایران اسلامی با پیروی از آموزه‌های ناب دین مبین اسلام و در سایه نظام جمهوری اسلامی توانستند سد انحصار غرب در این حوزه را بشکنند.

سعادتی با اشاره به اینکه دستیابی به دانش هسته‌ای روحیه امید، خودباوری و اتکا به داشته‌ها و سرمایه‌های ملی را بر پیکره ایران اسلامی دمید، تصریح کرد: مقاومت همه‌جانبه و ایستادگی حیرت‌انگیز ملت ایران در برابر سلطه‌گران جهانی مرهون فداکاری شهیدان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول