اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون نویسندگان نماز استان قم خبر داد

اجرای طرح «گامی دیگر در زندگی قرآنی»

خبرگزاری فارس: مدیر کانون نویسندگان نماز استان قم از اجرای طرح «گامی دیگر در زندگی قرآنی» به منظور آشنایی با تفسیر سوره‌های مختلف خبر داد.

اجرای طرح «گامی دیگر در زندگی قرآنی»

حجت‌الاسلام محمود لطفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به طرح گامی دیگر در زندگی قرآنی اظهار کرد: در این طرح در هر جلسه یکی از سوره‌های قرآن بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد در این جلسات نظرات خود را درباره موضوعات سوره مطرح کرده و از تفسیر نور قرائتی و تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم‌شیرازی در این زمینه استفاده می‌کنند.

مدیر کانون نویسندگان نماز استان قم با تاکید بر توجه به نماز گفت: مباحثی در زمینه نماز و خانواده، نماز و امنیت، نماز و آداب اجتماعی، نماز و تحصیل، نماز و زندگی، نماز و علم روز، نماز و کار و تلاش و نماز و امنیت از سرفصل‌های کتاب آیت‌الله قرائتی انتخاب شده و در کنار بحث اصلی نماز به افراد در کانون نویسندگان نماز ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به اعضای کانون نویسندگان تاکید شده تا ارتباط آنها با مساجد حفظ شود و حتی طرح چهار میم منزل، مسجد، مدرسه و محله در دستور کار قرار گرفته است.

لطفیان با اشاره به برکت قرآن و مسجد گفت: مباحثی مانند اهمیت به خانواده، احترام به خانواده و پدر و مادر، پاداش توجه به اوامر پدر و مادر و بحث تقلید و مرجع‌شناسی در کنار این برکت مطرح می‌شود.

وی تشویق مخاطبان نسبت به اهمیت قرآن، نماز، همکاری و مشارکت در فعالیت‌هایی که منجر به اقامه نماز جماعت می‌شود را از دیگر فعالیت‌های کانون نویسندگان نماز ذکر کرد.

مدیر کانون نویسندگان نماز استان قم با اشاره به پایگاه اطلاع‌رسانی نماز قم گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.qom.namaz.ir در جریان اخبار و اطلاعات این کانون قرار گیرند.

وی عنوان داشت: اتاق فکر متشکل از عناوین کارهایی که گروه کانون نویسندگان انجام داده و 40 نکته پزشکی پیرامون نماز از دیگر موضوعات مطرح شده در این پایگاه است.

لطفیان یادآور شد: زمانی که کودکان و نوجوانان درک می‌کنند که نماز در زندگی فردی و اجتماعی آنها چه اندازه موثر است علاقه آنها نسبت به مباحث نماز و قرآن بیشتر می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به صورت هفتگی جلساتی با اعضای طلبه و دانشجویان برگزار می‌شود و روش تدریس و کلاسداری و راهکارهای انتقال معارف شامل قرآن، نماز و مهدویت برای آنها مطرح می‌شود.

مدیر کانون نویسندگان نماز استان قم تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند 100 روش تدریس و کلاسداری و راهکارهای انتقال معارف را در قالب سی دی از چهار راه شهدا، ابتدای خیابان صفائیه، پاساژ المهدی طبقه پایین پلاک 129 دفتر اندیشه رایان دریافت کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول