اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی سعدآباد:

زیرساخت‌های گردشگری سعدآباد توسعه یافته است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی سعدآباد گفت: زیرساخت‌های گردشگری سعدآباد توسعه یافته است.

زیرساخت‌های گردشگری سعدآباد توسعه یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید مصطفی حسینی‌مطلق شامگاه پنجشنبه در نشست با مسئولان سعدآباد اظهار داشت: در نوروز 91 با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش و شهر سعدآباد اقدامات مطلوب و ارزنده‌ای برای خدمت به مسافران نوروزی صورت گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خاطر نشان کرد: ارائه خدمات رفاهی به مسافران نوروزی از اقدامات مهمی بود که در ستاد تسهیلات سفر و مسافران نوروزی مدنظر قرار دادیم و اقدامات بسیار خوبی در این رابطه انجام شد.

حسینی‌مطلق بیان داشت: تهیه و توزیع نقشه‌های راهنمای شهرستان دشتستان و شهر سعدآباد و راهنمایی و هدایت مسافران نوروزی در هنگام بازدید از شهر سعدآباد از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در شهر سعدآباد است.

وی به افزایش 60 درصدی مسافران نوروزی سعدآباد در نوروز 91 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته شاهد بازدید 1.5 میلیون مسافر نوروزی از بخش سعدآباد بودیم و این میزان با رشد بالغ بر 60 درصد در سال جاری به 2.4 میلیون نفر رسیده که حکایت از تلاش مضاعف مسئولان ستاد تسهیلات سفر این بخش دارد.

این مسئول ابراز داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری سعدآباد از مسائلی است که در سال‌های اخیر شهرداری سعدآباد مورد توجه قرار داده و امیدواریم در سال‌های آتی بازدید گردشگران نوروزی از این شهر به مراتب افزایش یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد با تشکر از بخشدار سعدآباد عنوان کرد: مدیریت و دقت بخشدار سعدآباد در دو سال گذشته تاثیر مستقیمی بر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه این بخش داشته و صمیمانه از پیگیری‌های مجدانه ایشان برای توسعه شهر و بخش سعدآباد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول