اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

کاهش 50 درصدی مصرف آرد در کوثر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر از کاهش 50 درصدی مصرف آرد در نانوایی‌های کوثر در سال گذشته خبر داد.

کاهش 50 درصدی مصرف آرد در کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه تعزیرات آرد و نان در گیوی اظهار داشت:‌ هم اکنون اهالی کوثر ماهانه 150 تن آرد مصرفی دارند که با تزریق آن به نانوایی‌ها پخت و پز و عرضه نان مطلوب انجام می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت پایین نان طبخ شده به دلیل پایین بودن کیفیت آرد تولیدی تصریح کرد: اداره کل غله استان باید به کیفیت آرد و کارخانه‌های فعال در این زمینه نظارت داشته باشد تا شهروندان با کمترین دغدغه نان مصرفی خود را تأمین کنند.

رئیس‌ساداتی خاطر نشان کرد: نانوایی‌ها برای حضور در عرصه رقابت در بازار تولید نان با کیفیت بایستی برای تهیه آرد با کیفیت دقت و توجه لازم را داشته باشند.

این مسئول بحث آموزش نانوایان و پرداخت تسهیلات به متقاضیان این حرفه را در بهسازی نانوایی‌ها یادآور شد و اضافه کرد: از افزایش کیفیت آرد در کارخانه‌های تولیدکننده حمایت می‌کنیم و با اعمال شیوه‌های تنبیهی و تشویقی سعی می‌کنیم روند کیفیت تولید نان را مد نظر داشته باشیم.

وی از دهیاری‌ها و بخشداری‌ها خواست نسبت به تأمین آرد مناسب، دقت در پخت و نظارت مستمر بر فعالیت نانوایان را یادآور شد و ادامه داد: باید به طور دقیق، جدی، مستمر و تمام وقت با هدف جلب رضایت مردم از نانوایان بازرسی‌ها انجام و تخلفات گزارش شود.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر با قدردانی از فعالیت تعدادی از نانوایی‌ها در ایام عید نوروز در قالب کشیک‌های شبانه‌روزی بیان کرد: هم اکنون 45 واحد نانوایی در شهرستان کوثر ارایه خدمات می‌کنند که امسال سعی داریم با ارزیابی بهسازی، رعایت بهداشت، کیفیت پخت، رعایت ساعت کاری و سایر دستورالعمل‌ها و وظایف مربوطه درجه‌بندی نانوایی‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول