اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری 7 سارق سابقه‌دار در پوشش مأموران انتظامی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری هفت سارق سابقه‌دار در پوشش مأموران انتظامی در ایام نوروز توسط مأموران پلیس اصفهان خبر داد.

دستگیری 7 سارق سابقه‌دار در پوشش مأموران انتظامی

حسین حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در ایام نوروز پلیس کشفیات قابل توجهی را داشته است، اظهار داشت: چندی پیش در ایام نوروز باند سارقان بزرگ در پوشش مأموران انتظامی که در بسیاری از استان‌های کشور مبادرت به سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این هفت سارق حرفه‌ای و سابقه دار تحت پوشش مأموران انتظامی سرقت می‌کردند، افزود: این سارقان حرفه‌ای از اوراق بهادار جعلی و خودروهای مدل بالا و تجهیزات خاص در سرقت‌های خود استفاده می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان حرفه‌ای در چند استان کشور از جمله اصفهان با مراجعه به شهروندان و معرفی خود به عنوان مأموران پلیس مرتکب سرقت وجوه نقد شدند که توسط کارآگاهان پلیس اصفهان در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تأکید به اینکه این هفت نفر سارق جزء طایفه معروفی هستند، ادامه داد: افراد دستگیر شده سابقه دار،حرفه‌ای و بسیار فعال در امر سرقت هستند.

حسین‌زاده اضافه کرد: شش دستگاه خودروی مدل بالا هم‌چون ماکسیما، زانتیا و پژو پارس از این سارقان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: همچنین 9 دستگاه تلفن همراه، مقداری ارز، دلار، یورو خارجی و طلاجات از این افراد کشف و به دست آمده که حاصل سرقت در استان اصفهان، قم، تهران، فارس و چند استان شمالی کشور است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سایر تحقیقات دیگر سرقت‌های این باند حرفه‌ای در حال بررسی است که به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول